1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Soul Calibur V

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 17 mei 2011.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Announcer boeit me eerlijk gezegd weinig, vind het niet slecht en hij doet z'n taak. De Infinite stage, waar je zo duizelig van word...lol, is inderdaad een beetje apart, tekken had dit ook bij die school stage, is een behoorlijke verouderde techniek dacht ik om de simulatie te geven van een grote omgeving in vechtgames. Tijdens de gevechten zelf heb je er geen last van denk ik.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    bah alweer een nieuw poppetje dat vecht zoals Sophitia en Cassandra. Voor de rest zien de nieuwe characters er interessant uit

3. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou echt fout, Doa had ook al masterchief als ik me niet vergis, en die had nog dezelfde vechtstyle als een ander character volgens mij
    Yoda van het vorige deel vond ik leuk maar ik kon hem niet echt serieus nemen.
    misschien een comeback van spawn ofzo :p vond hem in deeltje 2 wel een leuk personage om mee te spele .

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoop dat je niet meer van die spam characters heb. Yoda was te klein on fatsoenlijk te raken en Kilik was te snel voor iemand met het bereik dat hij had.

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    De guest character is Ezio van Assassin's Creed, had liever een andere character, maar Ezio is zeker geen slechte keuze.

Joystick

Daarnaast staan er ook 2 compleet nieuwe characters op het roster afgebeeld.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ezio past goed in de setting/tijd en betreft vechtstijl ook. Prima keuze wat mij betreft.

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Er zijn nieuwe screens vrijgegeven voor de characters Nightmare, Raphael en Leixia(nieuw):

Wil graag gameplay zien van bijvoorbeeld Viola en Leixia, raphael lijk een beetje op D van Vampire Hunter Bloodlust, nice. Op de screens ziet Leixia er een stuk minder kinderlijk uit dan de conceptart.

8. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    @Lockum juist beter dat Leixia minder kinderlijk is, krijg altijd het gevoel dat als je tegen talim vecht het gewoon kinder mishandeling is

Laatst bewerkt: 21 okt 2011
  9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dat was juist datgene wat ik wou overbrengen, dat het beter was dat ze niet zo kinderlijk leek:+

En hier de announcement trailer voor Ezio en Dampierre:
    [yt]dBVdXToUvII[/yt]
    [yt]lsaGNH0Rr8E&[/yt]
    *Dampierre is Pre-Order exclusive|:-:F:

Release date is 3 februari 2012 voor Europa en 31 januari 2012voor Noord Amerika.

10. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem pas wanneer Necrid terug komt. :mad: Ik vond 4 niet zo heel bijzonder. 2 heb ik helemaal grijs gespeeld. Ik denk niet dat V mij gaat overtuigen.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wat verduidelijking?
    Wat vond je dan slecht of niet bijzonder etc aan SCIV ten opzichte van 2 en waarom overtuigt SCV je niet. Niet zeggen dat ik het niet eens ben, ben gewoon geïnteresseerd :+

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Soul Calibur heeft altijd wel toffe characters, maar de gameplay ligt me alleen niet.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mij wel, echter het spel is echt compleet uit balans. Even reviews afwachten

14. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mistte de sfeer zoals SC2. Ik vond de extra toegevoegde opties ook geen waarde hebben. (Alleen het createn van een eigen vechter) Daarbij komt dat ik nogal zuig in fighting-games en online afgemaakt werd. :+

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Soul blade, Soul calibeur 1 en 2 supervet.

Sc 3 en 4 mehh meer van hetzelfde.

Sc 5??? ^

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Enige wat ik heb meegekregen van SCIV is dat Hilde echt broken was.
    Persoonlijk vond ik SCIV log aanvoelen, langzaam, Just frames en Just guards meer vertrouwd op geluk dan skill(kan je moeilijk op oefenen) en dat het armour breaking ook daadwerkelijke gevolgen had tot de gameplay, dit alles is in SCV van wat ik hoor en zie ten goede gekomen.

Dat waren mijn persoonlijke ergenissen, vond de stijl, sfeer en muziek ontzettend goed, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.

Reviews afwachten voor vechtgames van sites zoals Gametrailers en IGN is nooit een goed idee, gasten hebben geen idee wat een vechtgame "goed" maakt, ze kunnen voornamelijk alleen oordelen over de visuele stijl, content, story etc. Of het gebalanceerd is of niet kan je pas te weten komen na maanden te hebben geëxperimenteerd.

Maar in deze tijd waar DLC en patches erg gewoon zijn geworden kan SCV waar het nodig is ze uitbrengen na feedback natuurlijk...goede feedback, niet shit zoals "wat is die character cheap".

17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Die xbox pads zijn ook niet echt ideaal voor sc.

Tenminste als je voor de combo's gaat.

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Bijna geen enkele pad is ideaal voor vechtgames, daarom kan je ook een arcade stick/ madcatz fight pad kopen, en als voor je PS3 pad een converter koopt kan je deze gebruiken voor de 360.

Natuurlijk niet leuk om extra shit te kopen om een spel te spelen,niet raar aangezien veel toch een dikke televisie hebben voor gamen in algemeen of een koptetelefoon halen voor bijvoorbeeld CoD.

Character walkthroughs van Zwei, Ezio en Viola:
    [gt]722734[/gt]
    [gt]722731[/gt]
    [gt]722733[/gt]

Story en mecanics interview:
    [gt]722729[/gt]
    Hoop dat ze ook nog Leixia gaan tonen, anyway characters zijn stuk voor stuk erg interessant, allen hebben een erg unieke speelstijl. Viola is zeker iemand waar ik tijd in ga steken, ze lijkt me best tricky om mee en tegen te vechten though.

Laatst bewerkt: 22 okt 2011
  19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Er is een stream voor Soul Calibur 5 met een paar van de developers, hierin laten ze de verschillende characters zien maar ook enekele modes...waaronder Create-a-Soul. Het is in Japans, maar in de chat wil soms nog wel iets vertalen, en anders gewoon genieten van de gameplay die word getoond.

Er komt ook een recording van, dus je hoeft het niet live te volgen.
    Klik hier voor de Stream!!

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De eerste Soul edge vond ik echt fantastisch en nog steeds de beste in gameplay, karakters waren allemaal erg tof en goed uitgebalanceerd, maar bij de Soul Caliber serie vind ik het teveel van het goede geworden en ligt de nadruk een beetje teveel op de wapens. Oke het gaat ook om de wapens natuurlijk, maar het kan geen kwaad om de personages meer allure te geven. Maar desalniettemin zou ik deze serie niet willen missen net als Tekken, ze blijven altijd weer tof en zolang Ivy met haar grote tie... uhm zwaard erin zit hoor je me niet teveel klagen hahaa! :9 ;)

Deel Deze Pagina