1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Soul Calibur V

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 17 mei 2011.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dacht dat setsuka speelde zoals mitsurugi. Talim staat niet genoemd in het rooster van de 25 characters. Gelukkig heeft Xing Hua wel een opvolger.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zij had toch ook een parasol? Vindt haar zeker niet hetzelfde spelen als Mits.

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ohw die travestiet. Had andere in gedachten denk ik

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Travestiet? Ik weet niet of ik all SC lore wil weten. :9

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice, count me in.

Al vind ik de announcer nog steeds niet wat ie eerst was. En wat draaien sommige achtergronden nog steeds raar? Tekken syndrome, of early build?

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wtf, waar heb jij het over8)

@Zifnap, het is de dezelfde techniek die Tekken gebruikt bij de "infinite" stages, denk aan de school stage van TTT1 en 2.

Laatst bewerkt: 11 dec 2011
  7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Bedoelde dat ze beetje drag queen achtig overkomt

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ooh, maar dat hoort zo. Dat is het typische uiterlijk van een Geisha (Japanse gezelschapsdame). Die zien er allemaal zo uit. Sommige geisha's zijn inderdaad travestiet, maar de meesten zijn gewoon vrouwen hoor. ;)

@LocKuM: het ziet er verouderd uit. Vind het ook niet mooi staan in de achtergrond. Enige reden waarom ze deze techniek blijven toepassen?

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Geen twijfel over mogelijk dat ze een vrouw is in mijn ogen, vind haar ook niets weghebben van een dragqueen of travestiet. Vind die Kimono en Parasol wel wat hebben.

Tekken en Soul worden beiden door Namco ontwikkeld, hoewel het verschillende teams zijn, misschien delen ze onderling wat dingen? Geen flauw idee waarom ze zo'n techniek hebben gebuikt,het zal misschien wel voordeel hebben in verband met framerate of iets dergelijks, vind het zelf ook best irritant, word er duizelig van haha.

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Pre-order bonus:
    [yt]I4s0XhKsgK8&[/yt]

Characters trailer:
    [yt]Nqov_FRQkL8&[/yt]

Gameplay:
    [yt]OkRp52lHUJc&[/yt]
    [yt]xa4LnCyTkdE&[/yt]

Dampierre krijg je schijnbaar alleen als je pre-ordered en/of CE besteld. Dit vind ik zo typische, unlock gewoon on disc content voor iedereen... Enige geruststelling is dat het een retarded character is die ik toch nooit ga spelen, wast of resources imo.

Voor de rest game ziet er echt geweldig uit_O_

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dit deel lijkt iets sneller of ligt dat aan mij?

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Klopt, is 1 van de de aspecten van SCV waar ook nadruk op word gelegd in interviews en dergelijke.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wilde de game toch al pre orderen maar niet om deze reden. Haat dit soort acties. Doe dan een kostuum weggeven ofzo of een weapon skin.

Vond deel 4 overigens niet langzaam hoor.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, vindt de game niet veel sneller overkomen als zijn voorganger hoor. Ik heb altijd veel met Taki gespeeld en de moves van Natsu lijken ongeveer dezelfde prio en animatielengte te hebben.

Maar buiten dat... van deze fighter krijg ik het warm. Dit ziet er op alle fronten goed uit en zoals ik al eerder aangaf vind ik de SC setting nog steeds geweldig. Tijd om nog één keer die epische battles te herleven. Ik ga SC5 waarschijnlijk wel pre-orderen. Het kost niks en waarom ook niet (al slaat die actie natuurlijk nergens op). Hoop jullie allemaal online te zien! :cool:

Btw, in de vorige SC kon je al heel geloofwaardige vechters zelf creeeren via de char creator. Ben benieuwd hoe mooi de creaties weer gaan worden in het nieuwe deel en ga waarschijnlijk zelf ook weer wat in elkaar zetten.

Laatst bewerkt: 20 dec 2011
  15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik laat de characters vaak voor wat ze zijn, althans de anatomie en verander alleen de kleding en dergelijke.
    Wil graag de originele character behouden.

In Mass Effect pak ik ook gewoon de standaard sheppard:+

Soul Calibur V, enkele matches met de nieuwe characters zoals Xiba:
    SoCal Regionals 2011 Vanaf 1:00:00.(warning: irritante commentator)

Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
  17. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Zag net in de vorige berichte dat Talim, Yung Seung en Seung Mina er niet bij zitte..
    Bedoelen jullie ermee dat er nog geen beeldmatriaal is? of dat ze echt uit de game blijven?

18. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Vandaag de Collectors edition gepreorderd:). Er kwam nu ook een betere online modus toch? of zat die niet in 4?. Dat weet ik even niet meer.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Die characters zijn nog niet confirmed. Er is nog een kans dat ze wel aanwezig kunnen zijn.

En Sasuke waar heb je hem besteld en wat zit in de CE?

De online in 4 werkte redelijk goed wat ik me kan herinneren. Had IIG een lobbysysteem met spectate. Een lobby en een goede verbinding is enige wat voor mij echt noodzaak is.

Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wordt hun vechtstijl vertegenwoordigd? Het karakter zelf vind ik minder belangrijk in SC.

Deel Deze Pagina