1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Soul Calibur V

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 17 mei 2011.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Mimic characters brengen niets unieks op de tafel qua vechtstijlen en bootsen in hun vechtstijl andere characters na. Het enige unieke is hun eigen uiterlijk. Inderdaad erg teleurstellend. Zo kan ik het aantal characters in een rooster ook wel verhogen. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ah zijn het toch het soort spelen wat ik dacht. Had dat alleen niet aan Killik gekoppeld. Speel zelf echt nooit met die spelers....wie ook wel trouwens. Beetje zonde en gemakkelijke rostervulling idd.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vond zelf Mokujin van Tekken toch wel iets hebben. If Tsang Tsung van Mortal Kombat

    Maar 1 mime character is wel genoeg.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Inderdaad, die rag dol / mannequin bij Tekken was leuk gevonden. Tsang Tsung had een goed ondersteunend verhaal waarom hij alle karakters kon nabootsen. Bij SC slaat het helaas nergens op.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nog anderhalve week. Verwachten jullie dat deze eerder verkocht gaat worden?
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2012
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dus geen Talim? Lame.
     
  8. Touzani

    Touzani Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, gaan jullie een eigen lobby beginnen? Dat lijkt me wel leuk omdat ik bij SCIV alleen maar engelse of franse mensen tegen kwam (online).
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is wel het plan als we genoeg mensen krijgen. Online ook wel maar lobby is leuker.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [yt]LZmPNDmLzEg&[/yt]
    [yt]6CBaFxUy4fY&[/yt]
    [yt]2RlzDsEXCzU&[/yt]
    [yt]ndNLNPxDK4s&[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja hoor, stoer. Na FFXIII-2 wordt dit waarschijnlijk mijn volgende console game.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    na FF13? Ze komen tegelijk uit en dit is een online game. Dan is de keus toch makkelijk wat je eerst koopt:p
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    RPGs hebben bij mij altijd een streepje voor. Maa wie weet koop ik deze voor de verandering eens tegelijk met FF. ;)
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vet, lees net dat Guard Impact is verbeterd.

    In oude game was guard impact forward+ 3 knoppen.

    Hiermee als je heel goed timede deed je een parry en kon je je eigen combo inzetten, maar dit was zeer riskant.

    Nu kost Guard Impact een halve meter, maar is hij sterk verbeterd. Een goede manier om spammers af te straffen
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    GI's die pakken lows, mids en higs en he kan combo doen erna, je kan ook Just Guard(JG) doen, dit zorgt ervoor dat je de blockstun van een move word verminderd.
    Blockstun zorgt ervoor dat je een tijdje niet kan bewegen nadat je zo'n move hebt geblockt. Dus bij sommige moves zal je zelfs op voordeel kunnen uitkomen waarschijnlijk en zelfs een combo starten of iets dergelijks. JG's vereisen geen meter, maar je moet block loslaten voordat een aanval je net raakt, erg specifieke timing schijnbaar. Weet overigens niet of je ook iets anders moet doen in verband of een aanval High, Low etc is. Systeem klink eerlijk zat.

    Erg tof is als je een aanval GI'd en dan je eigen Critical Edge inzet haha.

    Project Soul Laat online modus zien
    *Tablet in het midden van character select is de timer btw :p
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2012
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat voor vechtstijl gebruikt de CAS character in dat filmpje bij 1 uur, 11 minuten?

    Lijkt wel Jin of Heihachi uit Tekken.
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Devil Jin is een Soul in CaS, oftewel een speelstijl.

    Argh wil graag Natsu, Viola en Alpha Patroklos leren, maar allemaal hebben ze schijnbaar een erg grote learningcurve. Misschien Hilde dan, hoewel je moves moet chargen met haar... Modder wel wat aan in de eerste weken en kijk uiteindelijk wel wat klikt. Krijg m'n xdoos pas een tijd terug nadat SCV al uit is, kan dus niet op release spelen :mad:
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hilde schijnt ook erg moeilijk te zijn. Maar wat is er met je Xbox dan?
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Xbox uitgeleend, anyway vandaag om 18:00 stream voor SCV door Kayane, uit Frankrijk.
    SCV Stream Time
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dan vraag je hem toch terug op release. Dacht dat je RROD zou hebben.
     

Deel Deze Pagina