Mimic characters brengen niets unieks op de tafel qua vechtstijlen en bootsen in hun vechtstijl andere characters na. Het enige unieke is hun eigen uiterlijk. Inderdaad erg teleurstellend. Zo kan ik het aantal characters in een rooster ook wel verhogen.
ah zijn het toch het soort spelen wat ik dacht. Had dat alleen niet aan Killik gekoppeld. Speel zelf echt nooit met die spelers....wie ook wel trouwens. Beetje zonde en gemakkelijke rostervulling idd.
Vond zelf Mokujin van Tekken toch wel iets hebben. If Tsang Tsung van Mortal Kombat Maar 1 mime character is wel genoeg.
Inderdaad, die rag dol / mannequin bij Tekken was leuk gevonden. Tsang Tsung had een goed ondersteunend verhaal waarom hij alle karakters kon nabootsen. Bij SC slaat het helaas nergens op.
Mooi prijsje bij Yourgamezone. Zelf ook goede ervaringen met deze winkel. http://www.yourgamezone.nl/X360-Soul-Calibur-V Mail gestuurd met vraag of Dampierre erbij zit en ze hem op dag van release of eerder kunnen leveren.
Hey mensen, gaan jullie een eigen lobby beginnen? Dat lijkt me wel leuk omdat ik bij SCIV alleen maar engelse of franse mensen tegen kwam (online).
na FF13? Ze komen tegelijk uit en dit is een online game. Dan is de keus toch makkelijk wat je eerst koopt
RPGs hebben bij mij altijd een streepje voor. Maa wie weet koop ik deze voor de verandering eens tegelijk met FF.
Vet, lees net dat Guard Impact is verbeterd. In oude game was guard impact forward+ 3 knoppen. Hiermee als je heel goed timede deed je een parry en kon je je eigen combo inzetten, maar dit was zeer riskant. Nu kost Guard Impact een halve meter, maar is hij sterk verbeterd. Een goede manier om spammers af te straffen
GI's die pakken lows, mids en higs en he kan combo doen erna, je kan ook Just Guard(JG) doen, dit zorgt ervoor dat je de blockstun van een move word verminderd. Blockstun zorgt ervoor dat je een tijdje niet kan bewegen nadat je zo'n move hebt geblockt. Dus bij sommige moves zal je zelfs op voordeel kunnen uitkomen waarschijnlijk en zelfs een combo starten of iets dergelijks. JG's vereisen geen meter, maar je moet block loslaten voordat een aanval je net raakt, erg specifieke timing schijnbaar. Weet overigens niet of je ook iets anders moet doen in verband of een aanval High, Low etc is. Systeem klink eerlijk zat. Erg tof is als je een aanval GI'd en dan je eigen Critical Edge inzet haha. Project Soul Laat online modus zien *Tablet in het midden van character select is de timer btw
Wat voor vechtstijl gebruikt de CAS character in dat filmpje bij 1 uur, 11 minuten? Lijkt wel Jin of Heihachi uit Tekken.
Devil Jin is een Soul in CaS, oftewel een speelstijl. Argh wil graag Natsu, Viola en Alpha Patroklos leren, maar allemaal hebben ze schijnbaar een erg grote learningcurve. Misschien Hilde dan, hoewel je moves moet chargen met haar... Modder wel wat aan in de eerste weken en kijk uiteindelijk wel wat klikt. Krijg m'n xdoos pas een tijd terug nadat SCV al uit is, kan dus niet op release spelen