Soul Calibur

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jeruzame, 23 okt 2003.

1. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het zijn dan ook grap-wapens, je kunt het beste het één na laatste wapen pakken als je extra modus/WMM speelt. Tenminste in de meeste gevallen, dat één na laatste wapen van Ivy zuigt (veel health).

Bij SoulCharge level 3 ben je blauw ja, en zijn je meeste aanvallen unblockbaar geloof ik. Aanvallen waarbij je wapen vlamt zijn zeker weten unblockbaar.

Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  2. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    weet jij een site waar staat welke speciale powers die laatste en voor laatste wapens hebben

Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  3. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me uitleggen wat de nummers zijn ik weet dat ze richtingen zijn maar welke richtingen

4. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk naar de rechterkant van je keyboard, of anders gewoon guardimpact.com -> Legend

Laatst bewerkt: 7 nov 2003
  5. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ok boo shem ee weer een nieuwe vraag ik heb een filmpje gezien ivy staat in de stand dat ze haar zwaard heeft omwikkeld dan doet ze een aanval met een boog die heel erg long range is hoe je die truck

6. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Die aanval heet Stinging Souls als ik guardimpact.com mag geloven.

Eerst moet je dus in die houding gaan waar je het over hebt (Serpent's Embrace). Moves om haar direct in die houding te brengen zijn 214,A+B _en_ 214 geloof ik. Vervolgens kun je Stinging Souls uitvoeren met 4B+K (dichtbij), B+K (gemiddelde afstand) of 6B+K (lange afstand)

7. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand dit voor me vertalen in xbox knopjes taal

VOLDO
    There is only one thing I did want to show you from Voldo. The SP video is nice so, I don’t have too much (compared with the other characters)

The 100% or Infinite Combo
    One of the best combos in the game, Voldo is a combo character, any high level Voldo player must know it.
    Soul Charge CR AA, BS 66bA x3, 66 G+A+B x2
    That’s it.
    How do I do it? Actually, the secret for this combo is iBS moves, you only need an uDOS (unrecoverable Double Over Stun) and do iBS 66bA xN, only helps a little if your first uDOS ends in BS, because you need to master the iBS thing.
    In this case, you land CR AA, which we know when the second hit connects on CH, it uDOS, then you do BS 66bA, to do it you must be fast, buffer a 214 after the CR AA, in a way that CR AA ends in BS, I mean, you go to BS automatically (just Buffer 214A) after you have mastered it do as fast as you can 66bA (if you don’t do it quickly, you will get either BS 6B or 66B if you didn’t buffered 214 right), the timing is tricky, besides being fast for the BS 66 movement, if you are too fast, the BS 66bA won’t uDOS (if you remember, uDOS in Soul Calibur have a crouching window, when the stun is about to end) and it just hit as normal hit, you must get the timing for the right BS 66bA and the timing for iBS 66 moves (also, with BS 44). You could try doing CR A4A->BS, BS 66bA and remember that you most delay the BS 66bA, if you did it right it produces an uDOS, you have to repeat this but are not anymore in BS, so you have to do the 214 motion and cancel the animation with a fast 66 which will gives you BS moves and you get the BS 66bA.
    The problem is, you must get an uDOS, those stuns are not easy to get in a high level battle, I like to set up from 2B4->BS or 4A->BS. In normal ring position, due the 214 motion, Voldo will Side Step and the BS 66bA will eventually be out of place for induce the stun, so the alignment is your enemy to get this combo, you have no problems with this at ring’s edge but what is the point of do multiple uDOS if you can just RO the enemy?
    Another important combos are: 66K->BS, BS 2 A+B (anything else needs opponent’s tech roll).
    1K->BS, BS A, 66K. This is a very good guaranteed juggle, does well damage and it is comparable to the 1K->BS, BS 2 A+K A+BG->MC, MC 66->MC crazy combo.

8. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    @majin
    heel simpel, kijk gewoon bij start en dan iets van skills ofzo, je kunt natuurlijk ook de handleiding lezen

9. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik doen tegen iemand die met Raphael alleen maar op Y drukt? Ik weet niet wat ik moet doen om dit te stoppen.

Kan iemand mij vertellen welke combo/move ik moet gebruiken?

10. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blokken of opzij stappen en dan een X-aanval uitvoeren.

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Sidesteppen, en dan in de rug vastpakken, of een gruwelijke aanval uitvoeren. Buttonbashers zijn makkelijk te verslaan zolang je je hoofd maar koel houdt ;)

12. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nogmaals ;)

Hoe kan je alle characters vrij spelen????/

Gaat dat in één game mode, of moet je alle 1-player modes doorlopen???

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    zo tijdje geleden alweer, maar ik pleureer toch maar wat neer.
    Ben nu ook bezig met SCII, characters speel je vrij door Weapon Master mode te kiezen, en die uit te spelen. Ik heb daarmee iedereen unlocked behalve lizard man, omdat ik nog even moet wachten tot m'n lvl boven de 72 zit. :)

14. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spohitia - Weapon Master Mode: Complete Chapter 4-5
    Seung Mina - Weapon Master Mode: Complete Chapter 6-3
    Yoshimitsu - Weapon Master Mode: Complete Chapter 2-3
    Charade - Weapon Master Mode: Complete Chapter 3-1
    Cervantes - Weapon Master Mode: Complete Chapter 3-4
    Lizardman - Weapon Master Mode: Complete all 58 Extra Missions - And level 72
    Assassin - Weapon Master Mode: Complete Chapter 3-2 of the Extra Missions
    Berserker - Weapon Master Mode: Complete sub chapter 1-1 of the Extra Missions.

Ik heb dus wel die Official Guide gekocht :p

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    heb ik gedaan... maar ik zie nog nergens een lizardman hoor. Moet je niet na dat je lvl 72 hebt die dungeon opnieuw spelen waar je de hele tijd tegen hem moet?

16. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Lizardman krijg je als je de hele weapon master mode hebt gehaald. Dus alle missies + extra verslagen. Jij hebt mssn niet alle subchapters unlocked, daar zijn er 4 van er zijn ook nog etra chapters in totaal 2.
    Mijn level is iets van Grand Edgemaster of the Basilisk. Ik heb alle wapens kostuums en alle filmpjes. Ik heb gewoon alles ge-unlocked. :D

Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  17. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    heb ik gedaan... ik doe ff snel de dungeon van lizardman nog een keer. kijken of ik hem hierna krijg. ik zit nu op iron edgemaster (lvl 72 dus), en alle levels gehaald, 2 x dus.

Alles is blauw, overal staat 12/12, 8/8, 6/6 en 4/4 Dan kan ik toch geen extra chapters meer halen?

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Er zij 4 subchapters genaamd: Subchapter 1, 2, 3, 4
    En er zijn 2 extra chapters genaamd: Extra Chapter 1, 2

Als je deze allemaal hebt en ook gehaald, dan weet ik het ook nie.

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    ik zie het al...

ik heb subchapter 1,3 en 4
    en ik heb extra chapter 1, 2

Dus subchapter 2 niet... geen idee waar die moet staan.

ik had niet echt veel zin meer op het eind... en toen heb ik bij die dungeons niet elk gevecht meer gedaan. Ik ging gewoon zo snel mogelijk naar het eind. Misschien dat het hier aan ligt? Zo ja kan iemand mij dan zeggen welke dungeon ik nog in zijn geheel moet completen?

20. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Subchapter 2:

Subchapter 2: (after earning Lv.71 Iron Edgemaster (300000 Exp), unlock by
    completing *any* Chapter 4 mission (normal or extra); mission 4-3 has to
    have been completed (if not yet completed, use it as the unlock mission;
    if previously completed, use *any* Chapter 4 mission as the unlock
    mission), but mission 4-3e does not (completion of 4-3e is *not* necessary
    to unlock Subchapter 2))
    (technical note: other possible conditions are: completion of mission
    10-3, or completion of mission 4-5; of course, if you've earned 300000
    Exp, it's likely you've already completed both, so...)
    (U/C note: Lv.72 Iron Edgemaster (320000 Exp) must be earned before
    unlocking Subchapter 2)
    (U/C GC note: Only mission 4-3 or 4-3e may be used to unlock Subchapter 2)

Ontcijfer zelf maar :D

Deel Deze Pagina