soulcaliber 2 SUCKS !!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door pawarana50, 1 apr 2003.

1. pawarana50

pawarana50 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat Ntsc betreft ntsc draaid 60 ipv 50hz (hier in europa) dat wil zeggen hoe meer frames (plaatjes) per soconde hoe sneller dus japan is 20% meerwat dus betekend dat de pal uitvoering hoe dan ook LANGZAMER! zal lopen dan de japan uitvoering (meer plaatjes)
    Wat de kabel betreft, ik heb zelfs een betere kwaliteit dan de advance kabe,l namelijk de boom advance vergulde aansluiting begrijp me niet verkeerd ik heb nml. heel wat xdoos spelen en vind het de beste spelconsole!
    Maar wat mijn mening betreft over SC2 blijf sta ik daar nog steeds achter,de kleuren zijn ook "vager" en minder helderder dan de DC uitvoering

groeten

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik zie het zelf wel over een aantal maanden. De DC versie (SC1 ) was al beter dan zijn concurentie en ik verwacht hetzelfde van dit deel. De screens zien er in ieder geval veel belovend uit en zonder enige "waas" zo ver ik kon zien. Uiteindelijk komt het toch op de gameplay neer, dat was het gene wat SC zo goed maakte.

3. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nouw, het enigste...het was ook gewoon een goeie vecht game..

en soul caliber II is dat ook (een vecht game) en als iemand een ''waas'' ziet, het zij zo, de besturing zal wel het zelfde zijn (lees:hoop ik)

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik moet wel zeggen dat ik van deze game ook nog geen 1 hoge kwaliteit filmpje heb gezien. Allemaal van die bagger filmpjes.

5. LeoneX

LeoneX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe DURVEN jullie zo over Soul Calibur 2 te praten !!}:] maar ff serieus...... iedereen weet nu dat de JAP versie simpelweg SNELLER loopt dan de PAL versie gaat spelen..... wil je dit testen moet je de JAP versie spelen met 50 en 60 HZ en die EEPROM NTSC en PAL settings allebei goed zetten !! je zult zien hoe de PAL versie gaat lopen en dus weet je meteen de JAP versies RULE !!:9 ik speel hem nu op me PAL xbox (omgebouwd) en heb dus de EEPROM NTSC settings aan gezet en natuurlijk 60 Hz op je xbox zelf aanzetten, je wilt niet weten hoe GRUWELIJK deze titel is ..... ONEINDIG speelbaar en dus: SOUL CALIBUR 2 is echt simpelweg de beste fighter ooit gemaakt voor wat voor console dan ook ...... }:]

6. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nouw dat is ook weer overdreven (fan-boy talk) want er zijn heus wel betere fight games...
    maar je hebt wel gelijk over dat pal en jap versie gedoe...

en @ flood: hoezo heb jij nog geen high-rez filmpje gezien? die zijn ertoch?

7. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Manne Manne Manne met ulle import spellekes tututu Koop De Pal versie and all wil be fin and smood :cool:

Spawn ruled :cool:
    Cube-lover Het is LeoneX zijn eigen mening en ik respecteer dat jij niet! Soul Calbur 2 is een machtig Vechtspel Just acspet it! :cool:

Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik had ooit eens in de PU (in de review van FFX als je het wilt nazoeken) gelezen dat NTSC minder lijnen op een tv heeft dan PAL, zodat de PAL versie scherper is en dus ook beter. Ik denk dat zijn waas daardoor komt.

Deel Deze Pagina