Zo, vandaag even spontaan van Amsterdam naar Rotterdam getreind, daar was 'ie 44 euro en ik had toch niks beters te doen Vanavond maar eens een beginnetje maken!
Spoiler Ah, met een Mage was dat een stuk makkelijker aangezien die aliens niet tegen mijn vuuraanvallen konden Oké, heb niet eens in de opties gekeken. Dan neem ik aan dat ik op Normal speel, aangezien ik niets gekozen heb. Dan maar voor de tweede playthrough op de moeilijkste zetten.
HAHAHA vet wapen: Super Cereal ManBearPig Club Spoiler Super Cereal - This item is super cereal. Green - This weapon helps prevent global warming
ik heb iets van 8 weapon strap ons maar die 2 die ik daar na heb verzameld zijn verdwenen (niet ge equipt ofzo)
Alleen vind ik Cartman niet altijd duidelijk, en zelfs dat is bekend van de serie. Straks maar weer verder, eerst even doorrammen in World of Warcraft nog.
Ok klinkt niet echt leuk. Wat voor abilities horen hier bij? Meer vechten of meer magie? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Damn, wat is deze game geniaal Spoilertje over de tweede nacht: Spoiler Wat was die boss fight met die gnome geniaal maar ook absurd
Godverdomme weer een uur verder zonder op de tijd te letten. Enige echt storende vind ik steeds die standaard gevechten. Je hoeft maar 1 elf weer tegen te komen en je kan weer knokken. Voelt imo een beetje geforceerd aan, maar verder is de game helemaal top.