Nee, weet ik inmiddels ook. Gelukkig maar. En nog een pluspuntje is dat ze niet iedere keer op de hoek van de straat staan als je weer eens een gebouw uit komt. En als je sterft en ress krijgt/doet op dezelfde plek, of een save herlaad, dan kunnen ze ook gewoon wel eens weg zijn. X aantal pluspuntjes dus nog hierbij.
Misschien een stomme vraag, maar soms laat m'n karakter een scheet. Doe ik dit middels een bepaalde knop(pencombinatie) of is het gewoon op sommige momenten?
Heb m zelf gisteravond uitgespeeld, echt geniaal. Toen ik begon met spelen kon ik gewoon niet stoppen. Het enige wat ik jammer vind is dat er zo ontzettend veel missable dingen inzitten. Zo zijn er aantal chinpokomon niet meer te krijgen als je ze gemist hebt, en er zijn een paar vrienden die je kunt mislopen. @NLegendkiller: Rechterstick omhoog is ruften
Spoiler ja zo heb ik de bischop van Canada vermoord niet realiserend dat ie daarna geen vriend meer van me kon worden
Jawel hoor, alleen sommige sidequests verdwijnen als je t hebt uitgespeeld. Beetje tegenstrijdig dat je wel kan verder spelen terwijl sidequests verdwijnen. Sent from my HTC One X using Tapatalk
WTF heeft die optie om door te spelen dan nog voor zin. Tijd om te rebel the rebel op het forum van Ubi en Obsi?
Het is maar een enkele quest die verdwijnt (de reden ga ik hier niet geven ivm spoilers) dus opzich kan je nog wel verder. Sent from my HTC One X using Tapatalk
Zoiets doe je alleen voor de achievements en die boeien me niet. Ik onderzoek alles, maar als ik iets mis, jammer dan. Ik heb het spel vanochtend uitgespeeld btw. Mijn hoge verwachtingen zijn zeker waargemaakt. Voor South Park begrippen vond ik het verhaal wel tof. Ik heb er 15 uur over gedaan, wat voor een RPG wel aan de korte kant is. Maar als je het vergelijkt met andere games, dan is 15 uur een nette lengte. Je hoeft ook niet te grinden, ik was 2 uur voor het einde al level 15 (max level). Het enige minpunt is dat ze niet voor iedere battle je HP en PP moeten bijvullen, want daardoor heb je altijd meteen je sterkste spells tot je beschikking. Daardoor is het niet echt uitdagend. Maar toch één van de leukste games die ik gespeeld heb.
Heb hem ook uitgespeeld op de pc. Heb me er onwijs mee vermaakt maar de gevechten worden wel eentonig aangezien de opbouw het zelfde is. met je pp doe je een goede aanval en daarna maak je het (in mijn geval) met een zwaard af. Had graag wat meer variatie gezien in de "normale" aanvallen. Iemand al met meerdere classes gespeeld? kan me namelijk nauwelijks voorstellen dat het dan opeens heel anders is?
Alleen je speciale aanvallen zijn anders, voor de rest maakt het volgens mij niet uit welke class je kiest. Het vechtsysteem is goed, maar het evolueert niet naarmate het spel vordert. Dus dan is 15 uur genoeg, anders zou het inderdaad saai kunnen worden. Maar nu had ik dat gevoel niet, omdat er genoeg andere toffe dingen gebeuren. Als je had moeten grinden (wat dus niet hoeft), dan had het vechtsysteem wel iets dieper mogen zijn. Het is een goede RPG, maar wel een light versie.
Het levelen gaat nou ook niet vreselijk snel hoor. Ik ben bijna 2 uur aan de game bezig en ben nog maar level 2 ofzo en 3 nog niet echt in zicht. Game is wel tof, maar ben het eens over de gevechten die snel in herhaling vallen, zelfs de verplichte.