1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] South Park: The Stick of Truth

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jun 2012.

1. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    je kunt die standaard elven zo voorbij lopen (rennen),... je hoeft niet altijd te vechten!!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nee, weet ik inmiddels ook. Gelukkig maar. En nog een pluspuntje is dat ze niet iedere keer op de hoek van de straat staan als je weer eens een gebouw uit komt. En als je sterft en ress krijgt/doet op dezelfde plek, of een save herlaad, dan kunnen ze ook gewoon wel eens weg zijn. X aantal pluspuntjes dus nog hierbij.

3. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Misschien een stomme vraag, maar soms laat m'n karakter een scheet. Doe ik dit middels een bepaalde knop(pencombinatie) of is het gewoon op sommige momenten?

4. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Heb m zelf gisteravond uitgespeeld, echt geniaal. Toen ik begon met spelen kon ik gewoon niet stoppen. Het enige wat ik jammer vind is dat er zo ontzettend veel missable dingen inzitten. Zo zijn er aantal chinpokomon niet meer te krijgen als je ze gemist hebt, en er zijn een paar vrienden die je kunt mislopen.

@NLegendkiller: Rechterstick omhoog is ruften :+

Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
  5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80

ja zo heb ik de bischop van Canada vermoord niet realiserend dat ie daarna geen vriend meer van me kon worden :+

6. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Precies! En
    je kunt ook die sidequest van Sergeant Yates missen als je de game uitspeelt.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Met een knop. Weet niet welke. Maar op pc is rechtermuis een scheet

8. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Dank!

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dus de game kan je niet meer verder spelen na het verhaal??? :eek::confused:

10. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Jawel hoor, alleen sommige sidequests verdwijnen als je t hebt uitgespeeld. Beetje tegenstrijdig dat je wel kan verder spelen terwijl sidequests verdwijnen.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    WTF heeft die optie om door te spelen dan nog voor zin. 8) Tijd om te rebel the rebel op het forum van Ubi en Obsi? :+

12. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Het is maar een enkele quest die verdwijnt (de reden ga ik hier niet geven ivm spoilers) dus opzich kan je nog wel verder.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Een game dus waarbij je met een guide op schoot wilt spelen? Slecht gamedesign imo. :eek:

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Hmmm, geef hem maar gewoon in een spoiler tag hoor, daar heb ik geen problemen mee. ;):thumbs:

15. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    Waar kan ik bugs reporten? Kut spel :D

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zoiets doe je alleen voor de achievements en die boeien me niet. Ik onderzoek alles, maar als ik iets mis, jammer dan. Ik heb het spel vanochtend uitgespeeld btw. Mijn hoge verwachtingen zijn zeker waargemaakt. Voor South Park begrippen vond ik het verhaal wel tof. Ik heb er 15 uur over gedaan, wat voor een RPG wel aan de korte kant is. Maar als je het vergelijkt met andere games, dan is 15 uur een nette lengte. Je hoeft ook niet te grinden, ik was 2 uur voor het einde al level 15 (max level). Het enige minpunt is dat ze niet voor iedere battle je HP en PP moeten bijvullen, want daardoor heb je altijd meteen je sterkste spells tot je beschikking. Daardoor is het niet echt uitdagend. Maar toch één van de leukste games die ik gespeeld heb.

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Heb hem ook uitgespeeld op de pc. Heb me er onwijs mee vermaakt maar de gevechten worden wel eentonig aangezien de opbouw het zelfde is. met je pp doe je een goede aanval en daarna maak je het (in mijn geval) met een zwaard af. Had graag wat meer variatie gezien in de "normale" aanvallen.

Iemand al met meerdere classes gespeeld? kan me namelijk nauwelijks voorstellen dat het dan opeens heel anders is?

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Alleen je speciale aanvallen zijn anders, voor de rest maakt het volgens mij niet uit welke class je kiest. Het vechtsysteem is goed, maar het evolueert niet naarmate het spel vordert. Dus dan is 15 uur genoeg, anders zou het inderdaad saai kunnen worden. Maar nu had ik dat gevoel niet, omdat er genoeg andere toffe dingen gebeuren. Als je had moeten grinden (wat dus niet hoeft), dan had het vechtsysteem wel iets dieper mogen zijn. Het is een goede RPG, maar wel een light versie.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Level 15 de max, dat is dan weer erg spijtig al betekend het ook dat je niet hoeft te grinden .

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Het levelen gaat nou ook niet vreselijk snel hoor. Ik ben bijna 2 uur aan de game bezig en ben nog maar level 2 ofzo en 3 nog niet echt in zicht.

Game is wel tof, maar ben het eens over de gevechten die snel in herhaling vallen, zelfs de verplichte.

Deel Deze Pagina