Waarom next-gen? Handig als je je 360 verkoopt, maar next-gen kan niets aan dit spel toevoegen. De grafische stijl blijft hetzelfde. Het is niet zo dat de Xbox One meer details kan toevoegen aan een South Park game. Het spel heeft geen details, het is South Park.
Nee klopt, maar als ik eenmaal een mooie nieuwe One onder m'n tv heb staan wil ik liever niet meer m'n 360 aan hoeven sluiten. Het is ook gewoon jammer als je een game voor een console uitbrengt waarvan de opvolger al een halfjaar in de winkel ligt dan...
Precies dit. En ik zou het niet erg vinden om evenveel te betalen voor een game wat precies hetzelfde is op de next-gen console. Puur om het feit dat ik op het moment dat de game uitkom op de next-gen console zal spelen.
Ik hoop dat ie dan wel nog steeds voor deze gen uitkomt.. Dit is voor mij een reden om de aanschaf van de Xb1 nog even uit te stellen
Die game ziet er echt top uit! Wel jammer dat ie voor de current-gen is =/ dan zou ik hem aanschaffen voor de pc. (weinig zin om m'n Xbox weer aan te zetten, zelfde geld voor Castlevania 2)
Ach ik haal de Xbox One de eerste jaren toch niet denk ik. Game niet vaak meer, dus dat is het mij niet waard. Deze game wil ik echter wel graag spelen, dus komt het goed uit dat hij de op 360 komt
Nou, zo moeilijk is die aan/uit knop niet te bereiken hoor. Ik laat mijn 360 voorlopig nog wel staan. Al is het alleen maar voor deze game en TWD Season 2.
Blijkbaar moet de oude console meteen weg als er een nieuwe console uitkomt. Ik vind het ook zonde dat mensen hun oude console verkopen voor een habbekrats. Met al die digitale games pieker ik er niet over om mijn 360 weg te doen. Ik heb 85 XBLA games, die ik allemaal niet kan spelen als ik mijn 360 voor 100 euro verkoop. Zeker het komende jaar is er nog genoeg te spelen op de 360 qua nieuwe releases.
Tsja, zit gewoon tussen m'n oren . Maar ik schaf hem dan wel aan voor de pc en pak m'n Xbox (one?) controller erbij . (daarnaast is ie ook goedkoper)
Heb em maar via gamedumper besteld voor 37,87 (PS3 versie) Dit wordt denk ik 1 van mijn laaste last-gen aankopen.
Is die daar het goedkoopst? En is er al een release date? Lijkt mij ook wel een leuke game om deze gen mee af te sluiten.