7 maart. Maar ik had een 35,- kadobon gekregen van Neckermann. Coulantie van hun Xbone fout voor 350,-. Maar ze verkopen letterlijk NIKS, behalve deze game
Beter geef je mij een deel van die €35,-. Nice binnenkort al uit dus. Later deze week de goedkoopste winkel zoeken.
Damn, die eerste 13 minuten op IGN. Geniaal! Jammer dat ik geen PS3/Xbox360 meer heb... Hopen op een Next-Gen release!!! Of Vita!
Zal vast nog wel een next-gen release krijgen na een half jaar of een jaar ofzo, misschien zelfs wel inclusief alle DLC. Game lijkt me geweldig in ieder geval. Previews zijn positief.
Lol. Lame. http://www.mcvuk.com/news/read/south-park-stick-of-truth-censored-in-europe/0128633 Hoop echt op een next-gen port, anders maar via PSNow. 360 laatst losgekoppeld en opgeborgen en cba om hem weer aan te sluiten .
Daar leek het eerst op volgens CVG maar helaas heeft Ubi gemeld dat ook de UK versie is gecensureerd. In heel Europa.
Ik meende dat alleen in Duitsland en Australië dingen gecensureerd werden (en Japan maar dat is weer wat anders)