SP: Hoezo hypocriet?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 31 dec 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wat ik nu toch weer lees in de krant:

Was de SP niet de partij van de tolerantie en het ijzeren geduld? laten we juist in deze tijd de gemeenschap bij elkaar houde meneer marijnissen. We kunnen toch praten met die mensen? Waarom gaat Kreukniet nou meteen verhuizen? En wil hij dan ook nog graag bij koopwoningen in de buurt zitten? Zijn de huurders minder? Dat had ik nou echt niet verwacht van de uber solidaire sociale partij die pleit dat er afbraak in de samenleving is en dat het kabinet te harde maatregelen neemt.

Valt de SP weer mooi door de mand.. Links lullen, rechts vullen..

2. alroo8

alroo8 Lexus

Leuk Bevonden:
    1
    Waar slaat dit nou weer op??

Ten eerste: Wat heeft dit met Marijnissen te maken?

Ten tweede: Wat heeft dit te maken met links lullen, rechts vullen?

Ten derde: Lees het artikel goed, want er staat dat hij al is afgetreden.

Afgezien van bovenstaande, wat is je punt? Wat heeft dit te maken met jou leven? Als je zo nodig de SP wilt pakken doe het dan wel goed.:confused:

3. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Leve rechts, weg met die rooien :).

4. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg of laat worden de ogen van alle linksdenkende geopend............................

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Gelukkig zijn die vieze fascisten niet naief he? Dat ze denken dat ze ooit alle rassen zullen verslaan, mocht je het niet doorhebben, maar alle pogingen van totalitaire regimes zijn gestrand, op China na.

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    tot nu toe blijkt "goed" links (nou niet over de SU enzo gaan lullen dat noem ik "fout" links) nog steeds beter te functioner als rechts. We praten verder als het tegendeel is bewezen.

Het ging echt lekker toen de LPF in het kabinet zat of niet?

7. gerjan

gerjan Guest

nou echt wel 8)ahum, maar het is opt moment ook helemaal niks met de politiek.

Met lpf was het nog slechter...En nou niet gaan lullen dat fortuyn durfde te zeggen etc, want wat hij zei kon hij toch niet waarmaken.

Verder ben ik het met alroo8 eens

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nee, omdat hij werd neergeknald door een of andere idioot maar hij gooide wel de knuppel in het hoenderhok, en dat had Nederland blijkbaar nodig.... :{

9. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het ook helemaal eens met alroo8.
    Gelukkig waren me ogen al open en kies ik niet voor een partij met zakkenvullers. En ik blijf het zeggen, Pim Fortyn heeft gewoon een zwakere in de samenleving gepakt als boksbal. Iets wat Hitler en andere tiranen precies het zelfde doen.

10. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Je kunt Fortuyn toch niet met Hitler vergelijken??? :mad:

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    doet ie niet, hij vergelijkt zijn WERKWIJZE met die van hitler. Kom trouwens aardig overeen, alleen Hitler was natuurlijk veeel extremer en zieker in zijn hoofd :)

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik doelde ook op zijn werkwijze....

13. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1

Ja, je hebt gelijk, iedereen die rechts is een facist. Ja, good thinking hoor... |:- |:- |:-

De SP is gewoon een en al lullen; wat is "Uit de NAVO stappen" nu voor belachelijk standpunt? Misschien is het ergens idealistisch gezien mooi maar DAAR KOOP JE NIETS VOOR. Wel van inkomsten en die loop je als land keihard mis als je uit zon verbond stapt.
    Nee, een fris rechts windje (geen LPF, dat zoog, en al helemaal niet zoiets triests als Nieuw Rechts ofzo... DAT zijn racisten :/) is helemaal wat er in NL moet waaien denk ik...

14. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    idd.. sp lult maar wat raak.. ja.. uit de navo stappen moeten we.. weg met die europese unie... geen jsf.. no sir.. ik mr manderijn.. ik was vroeger een maoist.. maar nu hoef ik geen totaliarie staat hoor..

DAS PAS HYPOCRIET!!

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het wel een klein beetje zwak om 'een vaag deelraadslid van de SP in Rotterdam' te gebruiken om de hele partijd aan te vallen...

en je weet niet eens wat er allemaal gebeurt is...

misschien zijn het wel een stelletje LPF-ers die hem 'terroriseren', dat weet je niet als je dit berichtje leest...

en uitpraten is misschien niet mogelijk, omdat de anderen onredelijk staan tegenover uitpraten...

ff voor de duidelijkheid, ik stem niet links, ik stem niet rechts (ik mag nog niet stemmen 8) )... maar ik denk toch midden (CDA) zou stemmen... de SP vind ik een beetje gekke partij, maar je mag ze niet aanvallen op een persoon waarachter je de waarheid niet eens kent...

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Agree@perfect_shit, je slaat de spijker op zijn kop.... :p

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Typish weer een post van iemand die niet de intellectuele bagage bezit om los te komen van zijn bekrompen links rechts denkpatroon. Astjeblieft, waar slaat dit op? Even op een rijtje:

A.Er was een burenruzie en om verdere problemen te ontkomen gaat de man verhuizen. Dat hij SP er is lijkt me bijzaak.
    b.De man wil geen voorkeursbehandeling omdat hij politicus is. Wat past bij de SP.
    c.Deze man is niet de enige SP er.
    d.Volgens mij sta jij direct op je achterste poten als het om de SP staat.

18. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Heb je het nu tegen mij, of tegen hordo?

19. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het denk ik tegen Hordo.........kan me overigens prima vinden in Walrus' post.
    Om elke frats wordt er een topic geopend om links of een anti-Irak-oorlog land af te branden, beetje jammer want dit heb je niet nodig Hordo.

PS: Ik zelf ben absoluut niet fan van links noch rechts, nog CDA...
    Op dit moment kan ik me in geen enkel denkpatroon van een partij vinden, waar ik denk dat velen met mij zijn....

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Je kent de SP? Waar de partij voor staat de idealen die erin spelen etc? Ik zie marijnissen zo vaak op TV, ik zie Sp aanhangers demonstreren tegen kabinets plannen en het opnemen voor de lagere in de samenleving. Nu ineens lees ik dus dat iemand die nog wel Meer dan alleen lid is van de partij toch gewoon liever bij koophuizen woont en eens aan de lijve ondervind dat praten en samenleven niet altijd even goed lukt. Ik heb respect dat ie niet al meteen in eeng root huis woonde ergens in het bos, maar ik vind het toch leuk om te zien dat hij nu ook ziet hoe normale mensen behandeld worden door zowel de politie als door tuig van de riggel.

Als we dan het partij programma van de SP erbij pakken moeten we het juist opnemen voor de mensen met een lager inkomen en ze dus niet in een hoekje duwen zoals deze man nu doet door te zeggen dat hij liever bij koophuizen woont omdat huurhuizen meer crimineel zijn.

En sinds wanneer telt dat niet? Hij hoort bij de SP toch? Ik heb zoveel mensen gehoord over gasten die bij de LPF zijn weggegaan etc.

Deel Deze Pagina