1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spartan: Total Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 9 mrt 2005.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me best een cool spel. Met wat er tot nu toe bekend is ben ik zeer tevreden. De screens zien er ook zeer goed uit. Mooi dat je echt midden in zo'n groot leger zit en zo door steden kan lopen.
     
  2. jj_joow

    jj_joow Win Or Just Die!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    wel vet spel lijkt me
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit word zeker doop. Ik wacht op meer nieuws.
     
  4. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    hallo ik weet niet of iemand dit spel ook heeft maar ik zit vast ik moet nu de speer van achilles vinden die heb ik maar dan moet je tegen die gast vechtend maar ik verlies de heletijd kan iemand mij helpen alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  5. >Mark<

    >Mark< Guest

    Ik vind het een beetje een rare game,alleen maar hakken enzo niks voor mij anderen mensen zullen het uiteraard een hele goede game vinden maar mij niet gezien.Ik had gehoopt dat het net zo'n game werd als empire earth of age of empires maar jammer.
     
  6. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    hallo ik weet niet of iemand dit spel ook heeft maar ik zit vast ik moet nu de speer van achilles vinden die heb ik maar dan moet je tegen die gast vechtend maar ik verlies de heletijd kan iemand mij helpen alvast bedankt
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ut niet weten jung, maar ik heb het spel ook niet:)
    Ik zit te denken om deze game toch te kopen, maar in de PU staat dat je deze game in 4 uurtjes heb uit gespeeld? klopt dit?, want dan vind ik het wel erg zonde van mijn geld, of heeft dit spel een hoge replay waarde?
     
  8. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    neee joh egt niet het is niet in die tijd uitgespeeld want al je hem op easy speeld is het niet egt makkelijk dus de game is de moeite waard
     
  9. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    hallo ik weet niet of iemand dit spel ook heeft maar ik zit vast ik moet nu de speer van achilles vinden die heb ik maar dan moet je tegen die gast vechtend maar ik verlies de heletijd kan iemand mij helpen alvast bedankt
     
  10. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Me broer heeft dit spel gekocht voor de PS2 ( sukkel |:- ) en het is wel een leuk spelletje. Ik zelf heb KUF heroes gehaald voor de xbox en vind dat grafisch al beter en het is niet alleen maar vechten maar er komt ook nog strategie bij kijken. me broer heeft hem nog niet uitgespeeld maar ik merk nu al dat de speelbaarheid van KUF Heroes een stuk langer is. Ben ook al helemaal verslaafd aan het spel _O_
     
  11. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    maar ik zit vast in the tomb of hero`s level 6 chapter 2

    ik moet nu de speer van achilles vinden die heb ik maar, dan moet je tegen die een gast vechten die die speer heeft kan je vragen of hij er al voorbij is en hoe hij dat heeft gedaan
     
  12. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    maar ik zit vast in the tomb of hero`s level 6 chapter 2

    ik moet nu de speer van achilles vinden die heb ik maar, dan moet je tegen die gast met die speer kan je vragen of hij er al voorbij is en hoe dat gedaan heeft lightsaber
     
  13. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie dat je aardig nieuw bent, daarom vraag ik jou ook om de edit knop te gebruiken inplaats van 2 keer achter me kaar te posten (zijn de modjes ook een stuk blijer mee;) )
     
  14. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Je speelt hem op easy en dan kom jer nog niet voorbij???? Jezus he. Wat je moet doen is gewoon een beetje rammen en slaan met dat ding. En je special power gebruiken. Weet je hoe makkelijk. Gewoon rechter trigger en dan B. Zet je jezelf in vuur en vlam. Ben je focking sterk. Loop dan gewoon tegen hem aan. En een beetje hakken en je bent er.
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    en leer nederlands...
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het een erg tof spel. Ben nu bijna aan het eind. Ik speel op normal en vind dat eigenlijk wel een prima difficulty. Het spel vecht heerlijk en wordt voor mij nooit saai (iets wat andere hack 'n slash games wel vaak hebben).
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ik ook man. Het speelt gewoon erg lekker weg. Die slowmotion moves zijn grappig. Alleen had er van mij wel wat meer variatie in mogen zitten.

    Ben nu bij het allerlaatste stuk aangekomen. Bijna uit. volgens mij iets minder dan 6 uur. Gok ik hoor.

    Maar klopt het nou dat je op een gegeven moiment je pop niet meer kunt upgraden???
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja dat klopt. Jammer is dat.
     
  20. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ahah de game speel egt lekker ja en da doe je die move me rechtertrekken er en da b dan vliegen al die hoofden eraf maar dat level me dat je die opa moet bescherem daar ben ik nog niet voorbij die is moeilijk
     

Deel Deze Pagina