Spartan: Total Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 9 mrt 2005.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Uitgespeeld!
    Nu nog alle secrets, ik heb er iets van 10 gemist...
    Leuk spel, maar het had iets langer mogen zijn.
     
  2. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe heb jij het gedaan bij dat level dat je die opa moet bescheren
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Opa? Je bedoelt Archimedes? Snel rennen en veel mijn boog gebruikt. Heb het in 2x gehaald, ik vond dat niet het moeilijkste stuk. Ik vond zelf beowulf echt super moeilijk, maar toen had ik op dat checkpoint ook amper HP over...
     
  4. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    lijkt me wel een leuk spel eigenlijk.
    dus, als iemand m kwijt wilt, vertel het amar even ;)
     
  5. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    heey sen als ik snel ren gaat die archemdis seggen dat die hij te oud en is niet goed kan rennen ofso
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Typ alsjeblieft wat netter.

    Ja dat klopt, maar het is niet zo erg als hij af en toe wat achterblijft. Dan heb je tenminste geen last dat hij in de weg staat. Haal hem gewoon na het gevecht weer op. Gebruik vaak je medusa shield met rechtertrigger en dan B, dat helpt erg.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Sen die Beowulf is toch die Barbaar met die grote hamer??? Dat was idd best een pittig stukje maar vond dat met die ouwe gek Archimedes toch lastiger. Had idd net iets te weinig hp. Maar toen ik hem eenmaal doorhad was ik er zo doorheen.

    Wat vond je van die Minotaurus??? Die was echt te makkelijk gewoon. Met je speer op r+b drukken en gewoon combo's op z'n hoofd geven.
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja die was veel te makkelijk, er waren daar ook nog zoveel health shrines. Maar ik moet zeggen dat ik de speer maar een paar keer in het spel verder gebruikt heb. Ik vind het zwaard en medusa schild fijner vechten.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Yep gebruikte de speer ook niet al te vaak. Zwaard en zwaard is een betere combo. Vooral dat verstenen is zo handig.
     
  10. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben langs die opa en nu moet ik tegen die eind baas in het coloseum dat is best moeilijk want ik raak hem nooit hij mij wel
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Woooohooooow, ik heb deze game gewonnen op een belgische xbox site, yiiihaaa, binnekort heb ik hem yeah!!!!:):):)
     
  12. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    is het nou echt de moeite waard om deze game voor 50 euries te haalen? ookal heb je hem zo snel uitgespeeld ? want ik zit nog steeds te twijfelen
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    eerlijk??? Hmm nee je bent er zo doorheen het is leuk en vermakkelijk. Maar denk dat je die 50 euri beter kan besteden. Probeer hem ergens op de kop te tikken.
     
  14. mutske

    mutske Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzit vast bij het stuk waar je de ballistas moet bemannen en de gevangenen beschermen. Khou het altijd maar vol tot aan de laatste 20 seconden vd 3 minuten???
    Iemand tips??:confused:
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind hem de 45 euro wel waard, ik vind het een tof spel.
     
  16. Stannov

    Stannov Heino

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    heej mensen k heb een vraag k ben bij een level waar je die draak met meerdere van die koppen mot afslachten.
    maarja als da dier bij me in de buurt komt dan kan ik hem wel een paar rake klappen geven of zo een slow - motion aanval maar dan gaat er helemaal niets van hem af.
    weet iemand mssn hoe je hem kan verslaan?

    @mutske: ga gewoon in het bgin op de eerste ballistas zitte en dan schiet je die leeg maar doe dat nie in 1 keer want dat is een sterk wapen en als je daar een keer mee schiet in een groep dan zijn die allemaal dood.
    als de ballistas allemaal leeg zijn loop dan na de gevangenen toe en bescherm die en daar heb je dan nog ongveer 1 minuut voor.

    succes
     
  17. Celebrindal

    Celebrindal Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik zit met hetzelfde probleem als Stannov.
    Het enige wat bij mij gebeurt is dat ik hem kan aanvallen, en dat er soms eens een kop verdwijnt. en dan denk ik van jah, nu is er toch wel wat leven weg, maar nee, totaal geen leven weg.
    Wie kan ons helpen?
     
  18. Sacred

    Sacred Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem in 6 uurtjes uitgespeeld. Wel in de easy mode, maargoed.
    Ik vond hem ook niet eens zo extreem moeilijk, mijn kills waren telkens rond de 700 gemiddeld. Het enige moment dat ik even met het zweet in mijn bilnaad zat was bij die slangenkoppen van Hydra. BeoWulf vond ik te makkelijk, ik zag direct hoe je hem kon verslaan, hem gewoon in die hoek drijven waar hij uit die korf vuurballen ging schiten. Minotaurus was een lachertje, ik dacht dat ie veel woeste dingen ging doen....
    Verder die tovenaars waren ook wel te doen. En ja de laatste ares ofzo, die was ook wel te pruimen. Al met al een kort spel, maar wel zoiets heet kort maar krachtig. Hopelijk word deel 2 langer en iets moeilijker. Want over het algemeen was het wel te makkelijk. Nou nu op naar de winkel voor een ander spel...iemand leuke tips voor een goed spel (genre maakt niet uit).

    GRTZZ Melvin
     
  19. Sacred

    Sacred Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel simpel hak eerst tegen zijn kop, en doe dat zolang totdat je 2 power meters(blauwig) vol zijn en druk op de rechter tricker en b en dan hak je zijn kop eraf, ga dan naar dat houten kistje toe en pak de (vuur)pijlen. Die pijlen zijn maar een poosje met vuur besmeurd dus ga snel voor de slang staan die geen kop meer heeft en schiet dan een vuurpijl in dat grote vleeswond van hem waar voorheen zijn kop zat. Doe dit geintje een paar keer, en je krijgt daarna de opperslang zeg maar die kan vuurspuwen enirritant met zijn kop op je slaan. Ga voorzichtig naar zijn kop toe als ie op de grond ligt en sla met b (dacht ik) op zijn kop en je krijgt weer blauwe power balletjes. En ga op diezelfde manier hem te lijf, het enige nadeel is dat hij zijn kop sneller kan laten aangroeien dus wees snel. En hij is makkelijk verslaanbaar dus wees geduldig.


    GRTZZ Melvin
     
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    das ook niet zo vreemd he, als t easy is :+
     

Deel Deze Pagina