Speaker ingang werkt niet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vegetom, 24 jul 2007.

1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Hallo,

Ik heb een Logitech X 530 speaker installatie. Nu heb ik opeens het probleem dat 1 van de ingangen in de subwoofer niet meer werkt.
    De speaker die daar hoort te zitten werkt wel gewoon in een andere ingang, maar dan werkt de andere speaker daar weer niet.
    Heb 'm al open geschroefd maar kon niets zien. Garantie is al voorbij, heb 'm al vanaf november 2004.. Kan iemand mij hier mee proberen te helpen?
    Danke!

EDIT: Opeens werkt ie weer. :confused: Moet niet vaker gaan gebeuren... anders ben ik straks weer 200/300 euro kwijt..
    EDIT2: ...Werkt weer niet...

Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Hulp aub..

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Misschien een breuk in een kabeltje, het heeft niet met de software te maken zoals je verteld. Ik zou de kabeltjes even na kijken, daarnaast even testen met andere speakers anders ligt het namelijk aan de speaker ingang op je pc. En dan kan een beetje contactspray helpen.

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    De speaker werkt wel gewoon in andere ingangen in de subwoofer, maar dan werkt de speaker weer niet die in de desbetreffende ingang zit niet..

Tijdens het typen ging heeeel kort de speaker kraken en werkt ie weer..

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dan ligt het aan die ingang, en je vertelde al dat het een oud setje is dan kan er stof inzitten, maar ook een breuk van een kabeltje bij de ingang op je sub kan het probleem zijn.

Er zitten niet toevallig zekeringen in de sub? Want als dat zo is zou het ook kunnen zijn dat er 1 doorgebrand is, en dan valt er een uitgang weg.

Edit: Dan is het een breuk in een kabeltje! Ik zou hem gewoon nog even een keer openen en kijken naar de ingang die het niet goed doet, aan de achterkant zit dan een draadje en zit niet goed vast. En als je contactspray hebt is dat een goede oplossing.

6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Zal der naar kijken. Bedankt!

Deel Deze Pagina