Er zitten niet meer kabels in de doos. Op de tekening staat een doosje getekend waar je de twee stekkers in zou moeten steken. Ik heb nog nooit zo´n doos gezien. Hijn wor dgetekend als een platte doos met 5 of zes ronde uitgangen en één platte.
Dat blokje met 6 aansluitingen moet je Scart aansluiting voor stellen, daar moet je gewoon je geluids kabels in douwen heel simpel
Ik heb een vraagje, waarom is die Creative Inspiron 5.1 5500 rond de 180 euro terwijl de 6700 maar 139 euro kost en de 5100 95 euro? Ik koop sowieso de 5500 maar ik wil graag weten waar het verschil in zit...
Ten eerste zijn die niet voorzien van een dolby digital decoder! Deze moet je er dus nog bijkopen, wil je ook daadwerkelijk dolby digital 5.1 surround sound krijgen. En ten tweede zijn ze volgens mij niet direct geschikt om op je xbox aan tesluiten! Ik ga zelf ook de 5500 voorde xbox halen.
Duidelijk bedankt, ga jij dat echte console ding halen of de gewone want volgens een expert bij het gamerforum maakt het geen drol uit en is het alleenmaar een verkooptrucje... Nog een vraagje, weet iemand of je dan ook de Xbox en de pc tegelijkertijd aan kan sluiten op de surround set?
Ik ben bang dat je dat niet gaat lukken, omdat je je Advanced Scart kabel niet in je pc kan drukken, en als dat kon dan kan er ook niks naar je tv toe komen...kben bang van niet. Koop dan maar 2 setjes
Kan wel Blokkie, kijk maar komt van een ander forum: Et Voila! Kan natuurlijk ook altijd twee setjes kopen, heb ik wel 10 speakertjes!
Ok, nou da's alleen maar mooier dat het kan, alleen kijk je niet liever DVD's op je TV dan op je pc?? Ohja kan natuurlijk ook, bij gamen..