1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Spec Ops: The Line

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Pff wat ziet dat er brak uit. Omgevingen zien er nog wel leuk uit maar voor de rest lijkt mij deze game echt niks aan. Ook bevalt mij 3rd person sowieso al niet.
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    http://uk.ps3.ign.com/articles/109/1098024p1.html
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nice *)
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    No deeplinking please:+
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo doen we dat: :+
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Wel lekker veel beta's dit jaar.
    MoH, Spec Ops, AC Brotherhood. Misschien CoD: BO.
    Reach en Blur hebben we al gehad.

    Veel speeltijd voor weinig centen. \o/
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Deze stond er nog niet toch?

    [yt]4NlAa9jt_ug[/yt]
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [GT]700826[/GT]
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou, heb me vorige week aangemeld voor de beta dus ben benieuwd. De beta staat gepland voor deze zomer? Hmmm....kan dus anytime soon zijn ;)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb een mail gehad dat ik ben uitgenodigd voor de beta. Ik ben benieuwd. :)
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice dat wil ik ook wel \o/
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Net even gespeeld, ik mag er natuurlijk niet té veel over zeggen. Het is natuurlijk een beta en de game is nog lang niet klaar. Veel schoonheidsfoutjes, af en toe laggy gameplay en de wapens voelen af en toe niet sterk aan. Er is nog veel te verbeteren. Waaronder, in de map waar ik speelde, een zandstorm. Deze dient als obstakel en een toevoeging aan de gameplay, zo worden je schoten minder accuraat en zie/hoor je bijna niets meer om je heen. Ik zelf vond het nogal irritant want je wist vaak niet waar je naar toe liep en het geluid was oorverdovend irritant.

    Pluspuntjes zijn de maps waar je vaak achter obstakels kunt schuilen, dat werkt goed. Zo kun je met één druk op de knop sprinten en naar een ander obstakel rennen, erg handig. Ook het schieten vanuit cover werkt goed.

    Ik had er niet veel van verwacht en dat was maar goed ook. Van wat ik gespeeld heb lijkt het erop dat Spec Ops: The Line een middelmatige shooter gaat worden. Wel weer een ouderwetse third-person shooter, dat is wel tof.

    Ik zal later nog wel een paar matches spelen.
     
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    geen e-mail ontvangen voor de beta..

    dank je voor je feedback. ik had bij het zien van de gameplaytrailers al een beetje mijn twijfels.
     
  15. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer mensen een kans gekregen om de betá te spelen?
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    New details:

    Preview:

     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zitten er hier nog meer in de BETA? :+

    Totzover nog niet kunnen starten, zit al anderhalf uur in de lobby met een andere gozer en hij komt maar niet vol genoeg. Mja waarschijnlijk wat later op de dag als iedereen thuis van werk komt en de US wakker word.
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    The billionaire's playground of Dubai has been blanketed by a series of devastating sandstorms. Opulent skyscrapers lay buried beneath tonnes of sand. Ferraris and Lamborghinis litter the highways. Only looters, bandits and madmen remain. Anarchy reigns.

    Entering into this fearsome world is Captain Martin Walker. Ostensibly Walker and his Delta Force teammates are here to rescue Colonel Konrad, an officer who stayed amidst the chaos to assist disaster-struck locals. However, the truth is a little more complicated. Konrad has now gone rogue, setting up a fiefdom amongst the swirling sands. It's Walker's job to bring him home.

    But even reaching Konrad could prove difficult. Dubai is now a savage wasteland, its sumptuously appointed, aquarium-floored hotels just as dangerous as the sand-whipped, bandit-filled streets.

    More than just a neat twist on the dull, dusty Middle Eastern setting, The Line's vision of a post-catastrophic Dubai offers some intriguing gameplay possibilities. At one point in our GamesCom demo, while navigating a narrow makeshift tunnel carved in the sand, Walker took out a gang of bandits by shooting the tall concrete slabs acting barricades against the elements, sand flooding in to drown his aggressors.

    At another point, the windows of an ostentatious penthouse are shot out, vast drifts of sand pouring in to provide an escape route from the partially buried building.

    Developers Yagar promise that this mechanic will be elaborated upon in the finished game, with random sandstorms providing a dynamic battlefield. Tactical advantages will be won or lost in seconds, the player at the mercy of the winds. It's an enticing prospect.

    As Walker's journey continues, he'll encounter further signs of the madness and savagery of the harsh environment's survivors. Our demo was full of memorably horrific imagery. Bodies swinging limply from lamposts as far as the eye can see, disturbing graphitti daubed on makeshift walls, rotting corpses in the street. As you move nearer to your target, signs that perhaps Colonel Konrad has lost his grip on sanity will only increase.

    If some of Spec Ops: The Line's story and themes sound familiar, it's unsurprising. The Heart of Darkness and Apocalypse Now overtones are pronounced. But their influence isn't limited to a few narrative nods. Just like those texts, The Line explores - or at least attempts to explore - the nature of evil, morality and madness.

    This is achieved by presenting the player with a series of morally questionable chioces. None are simply good or evil. Indeed, they could all be seen as evil. So when faced with decisions that are lost in a dark moral murk, which do you choose? And among the murder and chaos of this nightmarish setting, does it really matter?

    So in one scene from the demo, Walker stumbles across a group of bandits tormenting their civilian prisoners. Watching from a safe distance, he looks on, ignoring the pleas of his team as the bandit's leader pushes a hostage to the ground before mercilessly shooting him in the head.

    Finally taking this as his cue, Walker engages and a close-quarters firefight erupts. The skirmish climaxes as one of the bandits grabs a hostage as a human shield, jamming a pistol against his temple.

    So here are your choices. If you don't act, the bandit will escape and both you and the hostage will die. The same could happen if attempt to pick off the bandit, such is the minuscule margin for error. Or you could just take them both out, a single well-placed bullet penetrating their skulls.

    Our demoer chose the latter, spraying bone and brain matter across the sand. Job done. But at what price?

    It's an intriguing concept, but developers Yagar are staying tight-lipped about the consequences of your actions. We still don't know if the narrative branches according to your choices, or whether it will affect the game in a more insular way. Beyond talk of intense and important implications, little has been revealed.

    Another concern comes in the form of the dialogue, which is so bad it has the potential to derail the entire experience. "You want morphine?" Walker says to an injured teammate at one point. "Nah" he replies, full of gruff-voiced bravado, "I don't need that shit". It's all very well to pay lip-service to narrative and mechanical maturity, but when your characters are dumb macho jocks, you risk undermining the message.

    Regardless, Spec Ops: The Line is full of potential, largely because it has so many ideas swirling around. If Yagar can make good on their promise of a truly dynamic environment, blurred moral choices with real consequences and a weighty, engaging narrative, The Line may well rise above the pack to provide 2011's definitive third-person shooter experience. Let's just hope they sort out that dialogue first.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is volgens mij het domste idee ever om een closed MP beta te beginnen terwijl je game helemaal niet zo populair is. En nadat blijkt dat er nooit genoeg mensen online zijn ook gewoon stug door blijven gaan met maar heel weinig nieuwe invites te versturen.

    *Zit inmiddels in de beta en ook al een uur in een lobby. :+

    Ben wel diep teleurgesteld dat er geen Bjork muziek in het menu is. =( (en behoorlijk verbaasd dat de beta nog loopt :eek:)
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist een invite gekregen voor de beta.
     

Deel Deze Pagina