http://www.eurogamer.net/articles/2...s-multiplayer-was-bullsh-and-should-not-exist Kan hem absoluut geen ongelijk geven, deze game heeft net zo min MP nodig als bijv Alan Wake. De SP is genoeg
Indrukwekkend spelletje, twijfel nog of ik een review ga schrijven, maar het is zeker een aanrader als je meer wil dan actiescenes en een hoge bodycount.
ik heb deze ook een aantal uur gespeeld maar heb er een dubbel gevoel bij ene kan vind ik m wel apart maar aan de andere kant denk ik hmm het is wel vaak hetzelfde maargoed
Ik heb de game ook gisteren uitgespeeld met alle eindes maar vond het einde Was wel verrast hoe leuk de game.. Verhaal was ook erg goed maar einde vond ik beetje verwarrend De game is ook best pittig op bepaalde stukken op Hard Mode.. Straks even de Extra Hard Mode proberen maar die blijkt echt moeilijk te zijn als ik het zo lees allemaal
Sommige stukken zijn wel irritant maar verder kom je waarschijnlijk aardig ver met de ervaring die je nu hebt opgedaan .
Wel irritant? Damn,, Fubar mode is echt moeilijk man.,, Ben nu halverwege Chapter 6.. Werd echt ff gek dat je in het begin van Chapter 6 alleen bent en moet wachten op je team maten
Fubar is echt lastig inderdaad. Net als Hard mode is het grotendeels wel te doen maar er zitten een paar flinke spikes in de moeilijkheidsgraad. Zoals dat moment idd dat je naar beneden flikkert en op je team moet wachten en dat stuk in de woestijn met die boten waar je van alle kanten belaagt word. (daar zit ik nu vast op Fubar) Maar blijft een tof spel
Dat stukje is inderdaad 1 van de irritante stukken ja Probeer niet omsingelt te raken en pak diegene die het dichtste bij je staan eerst.
Ben nu ook begonnen met Fubar mode! Kan je vertellen dat dit de moeilijkste game mode ooit van mij is.. Zit nu in chapter 6 pain in the ass.:banghead:
Netjes hoor., Ga je vaak dood? Ik heb morgen denkik pas tijd om het ff te proberen.. Zit nog halverwege Chapter 6... Chapter 6 en 13 blijken de ergste te zijn.....
Ik ga inderdaad veel dood! Zit nu in chapter 14 nog 1 te gaan.. En net precies uitgespeeld! Wat een game op fubar zeg pfff.
Respect man.. Net ook ff een uurtje gespeeld weer en eindelijk weer eens 1 chapter verder.. Begin is er in ieder geval Het weekend maar even verder proberen,,
Ik ben ergens gestopt in dat stuk waar je je snel in die boten die in de woestijn liggen moet gaan verschansen. Keer of 5 dood gegaan en toen was de lol er ff af misschien probeer ik het nog wel een keertje want het is de enige achievement die ik nog moet volgens mij
Thanks, had aardig wat moeite in (Chapter 14) Echt een kloten stuk! De rest ging nog wel aardig, denk ongeveer 400x dood gegaan.. Succes, als je 'm eenmaal gehaald hebt, dan heb je wel een "Moeilijke game" gehaald. Dat is nog niet echt ver. Wacht maar hoe verder je komt, hoe lastiger het wordt. Vooral de armor gasten zijn zwaar irritant!