Op dit moment wel 2 jaar van een 233 mhz naar een 2,8 ghz dus over 2 jaar zal het wel meevallen en de andere console's zullen heus wel mee gaan.... Dus we zullen wel zien
Ben ik de enige die die specs niet indrukwekkend maar normaal vindt. (zeker voor een console die nog moet komen)
ja.. blijkbaar.. op het ram geheugen na (wat belachelijk veel is voor het draaien van 1 progje en een OS) zijn ze zeker wel aannemelijk..
Maar arrowana, kijk eens ff tjes in je PC en tel er eens een paar jaar bij op. En zeg me dan eens wat een top line pc is. Wat de Xbox nu is was ook haast high end stuff, 2 jaar geleden, ik denk dat het geheugen een redelijk aantal is, en dat de Xbox 2 dat ook wel gaat halen.
jullie denken dat dat waar is die bullshit die jullie daar vertellen. Er gaan al verhalen dat de processor in de teraflops gaat lopen nu denken jullie ja whoor dat kan nooit maar denk ffies na over 3 jaar ofzo kan het misschien. Ook zal de ps3 super tv (of hoe het ook heet) ondersteunen, het opnemen op je harde schijf. Dus lkkr tv opnemen via ingebouwde tuner en ffies later zet je het gewoon ip cd/ misschien ook dvd om het zo vaak te zien als je wilt. Nu zeggen jullie ja zal wel hoor ik geloof er geen hol van, maar wat jullie daar allemaal zitten te kletsen zit al helemaal niet in de buurt. Geschat word dat de ps3 200 keer krachtiger word dan de ps2 But beware it are rumours
3 jaar? uhm, de eerste pentium 4 3.1GHz is al uit hoor.. dus 4 Ghz is over een jaartje wel al gepasseerd.. volgens Xboxworld.nl heeft de Xbox 64Mb intern geheugen.. Dat stelde 1 jaar geleden geen barst voor.. 1024Mb is zelfs nu nog veel.. het zou kunnen hoor, maar het lijkt me gewoon veel.. we zullen zien.. maar als je dan ziet wat de gamecube presteert met 'maar' 40Mb, dan lijkt 1024Mb me veel.. zeker als je ervan uitgaat dat de MoSys techniek veel meer gebruikt zal zijn..
xbox heeft hdtv al, opnemen op hardeschijf ga ik toch nooit gebruiken. en zoals ik zei sony praat teveel.. ps2 zou 100 keer sneller worden dan PS1 en ja ik zie het.. ik gok dat de ps3 ongeveer 4 tot 8 zo goed wordt als de huidige ps2..
Arowanna, Het is meer dan een jaar geleden toen ze de XBOX specs vast stellden. En toen was 64 mb lekker, niet ideaal maar gigantisch veel voor een console. Ga nu eens een paar jaar verder, en bedenk nu even dat een goeie GFX kaart nu al 128 mb heeft, en je systeem al 512 mb. Hoeveel SHARED geheugen, zul je dan nodig hebben om een aantrekkelijk lijstje met specs neer te zetten voor de consument en Developers.
neem me niet kwalijk.. ik dacht aan pc standaards.. maar ik blijf bij m'n standpunt: 1024 Mb is erg veel.. dan zou de hoeveelheid RAM geheugen in 3 jaar tijd verzestienvoudigd zijn.. mischien wel ja.. N64/Xbox was ook 16 keer zoveel.. zal je toch nog gelijk gaan krijgen.. we zullen wel zien..