Ik zou neit alles wat sony je voorkauwt als feit nemen als ik jou was. Ken je de emotion engine nog? 'Nuff Said lijkt me.. En je bent zo te zien insider bij sony je weet alle specs al Hoe kom je op al die informatie man whaha Revolution? Je weet zelfs al wanneer Microsoft aan de Xbox 2 is begonnen.
Jah, het is inderdaad raar dat die gast allemaal informatie heeft (die volgens hem definitief is, volgens sony is hun huidige model PSP niet eens definitief ) waar andere stervelingen nooit van hebben gehoord. Hij is vast één van de meest gezochte hackers. Als die specs waar zijn en Sony dit leest ziet ie nooit een computer met internet weer...... Daarnaast heeft Xboxworld een dikke primeur
Uhmm... mensen die hardware van de PS3 is allang al final. Kijk die van de Xbox 2 en Revolution niet. Microsoft en Nintendo veranderen hun specs naar ieder gerucht van Sony en ze gebruiken of the shelf units daarom zal de PS3 ook veel krachtiger zijn. Dat de PS3 een CELL CPU en Yellowstone bevat is allang al confirmed.
Al zou het allemaal waar zijn wat je hier beweerd, wat boeit het verder welke console het krachtigst is? Uiteindelijk zal het elkaar niet veel ontlopen en het zijn voornamelijk de games die een console maken of kraken!