1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Speculaties over ilovebees.com

Discussie in 'Games' gestart door Lionhard, 4 aug 2004.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    klinkt als een pissige helpdesk medewerker die voorde zoveelste maal dezelfde vraag moet beantwoorden :{

2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, deze mail is speciaal voor de mensen die serieus denken dat een mail naar MS of Bungie uitkomst biedt.

Gewoon eerst maar de 10e afwachten, dan is er meer bekend!

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rinus

Hallo,

Zoals u wellicht heeft gezien bevat de trailer van HALO 2, op een bepaald moment, tijdelijk een ander internetadres.

En omdat u vandaag de duizendste bent die ons vraagt of wij meer weten, hebben wij besloten om u wel alles te vertellen.

Om onze concurentie voor te zijn met hun releases van toptitels, hebben wij ze op een dwaalspoor gezet, en 9 November genoemd als releasedate.
    Onze concurentie denkt dus dat ze nog drie maanden hebben voordat hun titel moet gaan concureren met onze HALO 2.

Verassing verassing, als blijkt dat HALO 2, 3 maanden voor de geplande release al in de winkel zal liggen, hij zal al miljoenen keren over de toonbank zijn gegaan, al voordat GTA:confused:A en GT4 in de winkel zullen liggen.

P.S. dit mag u niet doorvertellen, en al zeker niet aan Rens die ons al dagen lastigvalt met zijn lastige vragen.

Met vriendelijke groeten,
    XBOX TECHNICAL SUPPORT
    NL: 0800-023-3894 (gratis)
    BE: 0800-7-9790 (gratis)

Waaro heb ik het idee dat eze mail fake is?, ik denk dat xbox nederland stel dat halo 2 24 augustus uit zou komen dat nog niet zo weten, hoe meer mensen het weten, hoem moeilijker het is om het geheim te bewaren, ze zouden het dan pas op de 10e augustus bekend maken, klinkt als vervalsing bij mij eerlijk gezegt!
    ( stiekem zit ik wel te duimen voor 24 augustus ;) )

4. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Zo fake als wat (zie de smilies)!

Denken jullie nou echt dat MS en Bungie antwoord gaan geven?
    De mensen die het weten werken iig niet op de afdeling tech-support.

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok ik d8 al, bijna d8 ik nog dat het echt was, leuk gedaan imo ;)

6. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, Zou je de game dan als je hem hebt bestelt op gcshop.nl de 24tigste binnen krijgen?

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het zou kunnen als die dan uitkomt maar een dag of 2 erna maakt mij niks uit want je hebt hem al 3 maanden eerder.

8. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij maakt het toch niet uit, kom pas 3 september terug van vakantie. Hopen dat Halo 2 op de mat ligt *)

btw, die email is zoooooo fake :cool:

9. Lionhard

Lionhard Guest

whaha check die ps... geweldig :cool::cool::cool:

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Fardo zet het mooi neer, maar toch gok ik nog steeds op iets anders dan de release. En ik denk dat veel mensen dat doen, dat wil ook iets zeggen. Oftewel, het is simpelweg heel onwaarschijnlijk dat Halo2 vervroegd uitkomt. Fardo laat ook alleen de positieve dingen zien die verwijzen naar een mogelijke release, maar waar blijven de negatieve dingen die juist NIET duiden op zo'n release? Die zijn er namelijk ook genoeg.

Mijn mening blijft: Er komt iets anders, wat info ofzo. Ik geef een demo ook weinig kans [ik hoop ook niet dat het een demo wordt, tenminste geen van de SP].

11. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Aankondeging voor Halo 3 :)

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wieweet, maar als we ons daarom nu zo druk zouden maken....eet ik mijn schoen op. ;) Lijkt me logisch dat Bungie nog een vervolg maakt op dit über succesvolle spel...grote teleurstelling als heel deze hype daarover zou gaan. 8)

13. Blind Reality

Blind Reality ¡Autosuggestion!

Leuk Bevonden:
    0
    Noem dan eens wat negatieve dingen. Ik heb nog geen enkel steekhoudend argument kunnen vinden wat op een late release duidt. Behalve dan de categorische ontkenningen van Bungie/M$ die in dit geval natuurlijk te verwachten zijn.

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    De posts van Mirik waren bijv. nogal overtuigend.

Edit: btw. niet in deze thread

16. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Maar Mirik is ook zonder echt steekhoudende argumenten gekomen hoor?

Om kort door de bocht te zijn, De optimisten houden het op 24 augustus, de pessimisten op 11 November.
    Zowel de optimisten als pessimisten hebben geen van beide 100% zekerheid.

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    De argumenten van Fardo (ook niet in deze thread dacht ik) vond en vind ik toch iets overtuigender :cool: . (en natuurlijk, okay okay, ik geef toe... Ik hoop er ook wel een "beetje" op ;-)

Zoals Rinus zou zeggen, ik hoor bij de Optimisten _O_ :9

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mja....misschien WIL ik het gewoon nog niet geloven dat hij op 24 augustus uitkomt. Kan het alleen maar meevallen. Ondanks de argumenten van de optimisten, lijkt het allemaal....mja, een heel klein beetje onwaarschijnlijk. Waarom kan ik ook niet helemaal uitleggen. Maar begrijp me niet verkeerd....ik HOOP echt ontzettend erg dat hij de 24e komt!!

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi, ik denk dat iedereen het wel hoopt. Ik vraag me eigenlijk af wat er gaat gebeuren met de gamesites wereldwijd.... Die krijgen het erg, erg rustig volgens mij de eerste paar maanden nadat Halo uit is gekomen... :+

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    haha....of het stikt er van de vragen over Halo2 in het forum. :+

Deel Deze Pagina