1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Speculaties over ilovebees.com

Discussie in 'Games' gestart door Lionhard, 4 aug 2004.

1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik denk dat er dan een halo 2 making of vrij komt, of iets van Tsunami (live 3.0)

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Die zit toch bij de Limited Edition?

3. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0

ik denk toch dat halo 2 op 24 augustus uit komt, die windows 95 clue _0/

4. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn natuurlijk ook nog UBER-opportunisten zoals ik namelijk:

RELEASE en EEN FILMAANKONDIGING 8)

5. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is voor mij ook de belangrijkste. 9 jaar na dato (9 op Peter Moore zijn arm) komt er weer een onvoorziene release, Halo 2 dus. _O_

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Sorry, ik MOET gewoon even posten dat ik wel een klein beetje gelijk had *) O-)

Edit: Ik doel natuurlijk op dat bericht van Frankie. Ik neem aan dat je dat als vertrouwelijke info kunt beschouwen :cool:

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heheheh ik zal morgen de negatieve argumenten neer pennen

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dat stukje op de frontpage is een beetje raar.. Hij heeft het al gepost op het forum gepost en toen dacht men dat Frankie het geheim moet behouden tot de 10nde of 24ste en nu oppeens geloven mensen Frankie wel weer omdat het op de frontpage stond. Ik vind het nog steeds bullshit tenzij het op de 10nde word bekendgemaakt. Het is ook gewoon een beetje Halo2 verkopen want op het laatst van zn frontpage post staat er nog ''Als je het spel wilt kopen klik hier en voor de limited versie hier''!!

9. darkmanf1989

darkmanf1989 Be True To Yourself

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij willen ze gewoon ons zoet houden met de puzzel dat uiteindelijk lijd tot 11 november. Want misschien als de timer ophoud op 24 augustus komt er weer een andere hint dat weer lijd naar een andere datum en weer andere speculaties. Ik wacht rustig af........

10. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, dat is dus zegmaar ook mijn theorie, zo ongeveer. Ik geloof namelijk echt niet dat er een vervroegde release komt, of een demo.

Deel Deze Pagina