Op de site http://www.idvinc.com/speedtree.htm zie je filmpjes waartoe de nieuwe xbox 360 toe in staat zal zijn, qua renderen. Gewoon iedere boom in dat filmpje of die plaatjes, zijn real-time, dus zoals je het in een spel zult zien... Echt fucking gruwelijk ofcourse
1tje gezien... Ach, zo mooi bewegen de bomen niet eens, alhoewel het er wel veel zijn... Maar had wel wat meer verw8 ervan
Het ligt aan de server. Opzich ziet het er wel vet uit. Maar het kan nog wel beter dan dat daar te zien is. Als er een helicopter overvliegt moet niet de stam van de boom alleen bewegen maar ook alle takken afzonderlijk incl blaatjes. Weet alleen niet of de next gen consoles dat al aan kunnen. Maybe als ze er een PPU inzetten wel.
Ik vind dit een wereld van verschil vergeleken met die unreal 3 engine film die ik laatst op dit forum tegenkwam.
op welke manier dan? ik vindt het er in ieder geval te gruwelijk uitzien.. ik zie me zelf al helemaal verdwalen in oblivion met deze graphics, door enorme bossen met op de achtergrond een heuvel met een kasteel... hmmmm heerlijk...
Ja op welke manier?? Ik vind het er zeker wel vet uit zien, de verschillende bomen, de kleuren het klopt allemaal. De bewegingen zijn idd niet zo supernauwkeurig, maar goed genoeg voor mij.
dit zijn de graphics die ik verwacht van een next-gen console, en kan dan ook niet wachten om rond te zwerven in enorme bossen/werelden zoals in deze filmpjes. Ik heb gelezen dat zowel unreal 3 als oblivion gebruik gaan maken van speedtree dat beloofd alvast veel goeds. Ik denk dat we nu echt werelden in games gaan zien die werkelijk uniek en tegelijk enorm uitgestrekt zijn.