Oke. Maar uitijnderlijk gaat het er niet om hoe het heet. Maar wat het doet. En XIII is wel deglijk met deze engine gemaakt. Dus heb ik niemand misleid
Jawel, jij zei unreal warfare. Unreal warfare is een SPEL, geen engine. Ik dacht dat jij een unreal warfare demo had, maar dat is dus niet zo, jij had een demo van XIII. En XIII gebruikt de unreal engine. maar jij had het over unreal warfare, wat geen engine is, maar een spel. Jongen jij hebt echt een hard hoofd hwahahahah
Ik heb van begin af aan gezegd dat het om een engine gin niet om een spel. En het is dus ook een klijn beetje wat je van Unreal2 kunt verwachten. Maar oke als dat je tevreden steld zeg ik het maar. Ja kobold je heb gelijk, ik ben bezig foute informatie aan het verspreiden.
Oke misschien was de naam van het forum niet helemaal goed maar dit is toch een leuke demo? Wees hem dankbaar. edit/ met welk icoontje moet je de demo opstarten?
Oke jij ook bedankt he voor het eerste bedankje En graag gedaan ondanks alle kretiek Edit met de icoon XIII in system
Open een keer de MAP fodler, en een keer de system fodler, sleep de MAP van 1.9 mb naar XIII.exe en laat hem daaro plos, dan start hij die map op.
Ja heb ik geprobeerd, maar hij doet het niet, dan komt er zo'n filmpje waar je een vierkantj muurtje ziet ofzo en de camera botst daar steeds tegen aan, heel raar.
Zoals de meeste al weeten moet je bij spellen met U engine eerst op esc druken. En nog even voor de duidelijkheid. dan moet je de bovenste optie kiesen en met de <==> de dm kiesen
Oke bedankt Kobold, maar kun je dit niet tegen bots spelen, want als ik doe wat jij zegt krijg je een online game.
Okay heb ik gedaan, dan doet hij het ook, maar nog twee dingen, ik heb die killer die daar in dat level hoort rond te lopen nog geen een keer gezien en mijn camera beweegt ook steeds naar links en steeds tegensturen met de muis is ook niet echt alles.
Zelf levels maken op je PC en dan op je Xbox spelen zit er denk ik niet in. Developers zullen om de paar weken waarschijnlijk nieuwe maps en etc downloadbaar maken of via upgrade packs zoals bij de UK xboxofficial magazine doen.
Uhm, Mirkster, Unreal Warfare is geen spel, zou oorspronkelijk de 2e game naast Unreal 2 komen maar tis er nooit van gekomen en nu hebben ze de engine maar zo genoemd, was dat niet Unreal 2k3 geworden (die naam ruled gewoon )??