1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Speelduur games terugvinden?

Discussie in 'Games' gestart door Mavi, 9 nov 2012.

  1. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om een overzicht te krijgen in de speelduur van je games?

    Was eens benieuwd hoeveel uren ik in bepaalde games heb gestopt. Is dat te zien ergens?

    Heb net even ingelogd op live.xbox.com maar vind ik wel de archievements terug maar meer niet volgens mij.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Veel games houden dit zelf bij (vaak per save game of per aangemaakt account/character) maar op xbox.com is dit volgens mij inderdaad niet terug te vinden

    er zijn wel andere sites (achievement trackin sites enzo) die dit soort dingen voor je bijhouden, maar daar heb je achteraf niks meer aan
     
  3. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke. Het was me idd wel bekend dat je vaak in de game zelf kunt zien hoelang je gespeeld hebt. Maar hoopte ergens een lijst te vinden met op volgorde de speelduur van mijn games.

    Maar wat niet is, dat is niet :)
     
  4. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Als dat zou kunnen :cool:
    Ik zou denk ik zelf schrikken van speelduur football manager 2008, Ac2 en Halo 3.
     
  5. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Raptr is inderdaad zo'n community gaming site die dat bijhoud. Dat gebeurt dan automatisch voor Xbox360 en Steam games. Ook voor ps3 (maar dan moet je handmatig aangeven wanneer je begint met spelen en wanneer je stopt).
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    http://howlongtobeat.com/

    Dit is een site over de lengte van games. Niet de lengte van jouw eigen spellen trouwens, dit is een indicatie van anderen.
     

Deel Deze Pagina