Ja dat las ik laatst in een nieuwsbericht. Er stond iemand terecht omdat hij voor andere mensen hun Xbox ombouwde. En omdat ze daar toen beoordeelde dat dat enkel en alleen diende om gedownloade games te spelen hebben ze hem veroordeeld. Veroordeling viel uiteindelijk mee door vormfouten in het dossier dacht ik. Zolang je niet met gedownloade games op live gaat spelen, kunnen ze het (volgens mij) niet zien. Maar cloudgaming weet ik ook niet hoor. Ik persoonlijk heb liever iets fysiek in mijn handen als ik iets koop. Zo neem ik nu altijd Black Ops mee als ik met vrienden ga gamen. Dat kan dan natuurlijk niet meer en dan voel ik behoorlijk beperkt door zo'n systeem.
Tuurlijk kan dat wel. Je neemt gewoon je account(naam+inlogcode) mee. Scheelt een hoop gesjouw. Tot zover zie ik nog geen nadelen in cloudgaming. Hopelijk zullen games ook goedkoper worden. Dan ben ik al helemaal blij.
Wat Fredje hier wil, druist behoorlijk in tegen principes wat privacy betreft. Niet om het feit dat hij kan zien wat ik download, dat wil ik best op de mail zetten als hij dat per se wil. Maar hij hoeft niet te zien wat ik allemaal bekijk, bestel, mail en ga zo maar door. Kan me ook niet voorstellen dat zoiets er doorheen komt.
Dat zou inderdaad kunnen. Maar toch, ik weet het niet. Ik ben daar geen voorstander van. Of het moet qua prijs heel veel verschil maken.
Ik denk daar juist echt het tegenovergestelde over. Als je veel games haalt wordt je helemaal gek van die stomme doosjes. Schijfjes pleur ik altijd in m'n mappie. Wat doen jullie dan ook met die doosjes? De hele dag naar kijken zeker? Doet me een beetje denken aan hoarding.
Ik doe er niets mee maar het staat leuk in de kast naast boeken en dvd's. En zoveel heb ik er niet (30 of zo) dus veel ruimte neemt het niet in beslag