Spel over moord op kennedy

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Keukenhufter, 22 nov 2004.

1. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er komt een spel over de moord op kennedy Bron
    ik vind het nogal ver gaan hier maak je toch geen spel over |:-
    ik vond het in Thirteen al erg dat je word beschuldigdigd word dat je de president vermoord heb op bijna precies dezelfde manier als hoe JFk toen vermoord werd.

Kom maar op met die reacties

2. Rentaur

Rentaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijkt wel weer, tegenwoordig proberen ze uit alles geld te slaan.
    Ik vind dit zeker te ver gaan.
    Het zou globaal geboycot moeten worden.
    Welke zieke geest komt met zoiets. :mad:

Zijn er nog geen reacties uit de VS vernomen...

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    het is luguber.Ik vind thirteen niet zon probleem aangezien het totaal niet om kenedy gaat(situatie is het zelfde maar goed het blijft een spelletje) Maar dit verwijst expleciet naar kennedy.de release is op zijn zachtst gezegt ook niet echt subtiel.Over de game.Die zal nouwlijks verkocht worden en zal een gameplay van een flashgame hebben en de graphics van een slechte mod

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Big deal.

Dat er zo'n grote commotie ontstaat over een spel dat de 'kwaliteit' van Davilex niet eens haalt is belachelijk. Als de media er niet zo overdreven had op gereageerd dan had bijna niemand er erg in gehad. Alsof gamers dit spel echt willen spelen, zoals ik al zei, niet alleen is het luguber en een volstrekt belachelijk idee, kwalitatief ziet het er ook niet bepaald indrukwekkend uit.

Als een developer als Ubi of EA aan een spel over deze (of een gelijkbare) gebeurtenis zou maken, dan zou het pas interessant worden. Gaan we ook aandacht besteden aan het ontelbare aantal flash spelletjes waarvan een groot deel ook niet helemaal ‘correct’ zijn?

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het spelconcept lijkt volkomen overbodig. Dit doet me denken aan ene spel waravan ik de titel vergeten ben waarin je iedereen ook afmaakte zonder dat er ook maar een goed gameplay element te vinden was.

Een game over kennedy kan interessant zijn als puzzelgame waarin je het mysterie zou kunnen ontrafelen, maar dat wordt te complex en bijna zeker te CD-I achtig.

Kortom, laat die game maar uitkomen, en publiciteit terkken en daarna weer uit het collectief geheugen verdwijnen.

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Beetje wrang concept, maar ik kan er niet wakker van liggen. Ik bedoel, in welk opzicht is dit 'erger' dan het nabootsen van de Norandie invasie waar duizenden mannen hun dood vonden? Of gang wars in LA naspelen, terwijl tientallen jongeren daar ontspoord raken?

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het verschil zit hem in de persoonlijkheid. In games als MoH schiet je op de duitser/engelsman etc. in het algemeen. Hier schiet je op een persoon, die omgebracht is om niets. Ik vind het ook ergens te ver gaan. Dit wordt, naar mijn mening, te persoonlijk. Als het de bedoeling was om een president te vermoorden, had ik niet zo'n probleem mee gehad.

8. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nogal een zwak spel dacht ik zo. XIII kon gwoon, het draaide niet om een persoon in de werkelijkheid, dus maakt het niet uit. Het gaat me niet te ver ofzo, maar ik hoef het iig niet te spelen.

9. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd maar het is zoals ze zeggen 1 dood is een tragedie duizenden is een statistiek(of heb ik dat uit een film? :confused: )
    In ieder geval vind ik dat de media hier wel overdreven aandacht aan besteed.

10. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    tja et ligt er naar tuurlijk ook nog aan hoe et uitpakt
    maar het idee om hier een spel van te maken vind ik persoonlijk toch een beetje ziekelijk

11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de meeste mensen hebben de laatste tijd ook niet zoveel te doen. Deze spel gaat toch floppen, so why care about it.

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    "One death is a tragedy; a million is a statistic."

Quote van Stalin.

13. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    en gelijk heeft vodkastoker

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit vind ik echt te vet gaan..
    Je maakt toch niet een spel van dat jij een moordenaar die op een echt bestaande president moet vermoorden?

15. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    vet, lekker jfk killen :)

16. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er niet zo zeer om dat het een persoon is, dan is er natuurlijk niet iets te zeuren, dat is net als een ander shooter spel waar je alles wat mens is afknalt of wat realistisch is

het gaat er gewoon omdat het met de echte bestaande president verbonden is en ook daarmee zijn naam, dat vind ik persoonlijk niet kunnen

maar idd et wordt waarschijnlijk toch een flutspel

17. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    Dit slaat dus weer als een tang op een varken.
    Een game maken over zoals velen zullen zeggen de beste president die Amerika bestuurt heeft. Ow ja, nog iets, Kennedy is waarschijnlijk niet vermoord door Oswald. Men beweert dat hij vanuit het boekenmagazijn heeft geschoten, maar de president werd van voren beschoten, wat inhoudt dat de kogel van de andere kant kwam...dit duidt dat de waarschijnlijke moordenaar in de bosjes achter een hek zat verstopt

18. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    zeker discovery unsolved history gekeken :eek:

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    verdien je brood met iemand anders dood. Ik vind het een beetje belachelijk.

20. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    zeik niet zo, een spel als manhunt is 12121x zo geweldadig//grof en dat is opeens wel geweldig :mad:

Deel Deze Pagina