Beste allemaal, Kan iemand mij raad geven wat een leuk spelletje voor mijn zoon van 4 is voor op de Xbox360 (geen kinect). Hij ziet mij vaker FIFA of iets dergelijks spelen en dat vind hij leuk, maar dit is tuurlijk te ingewikkeld. Misschien weet iemand een leuk/eenvoudig spelletje zodat hij leert omgaan met de controller en dan ook nog tegelijkertijd een speelt. Graag serieuze reacties en alvast bedankt hiervoor.
Viva Pinata Party Animals Rayman Origins / Legends De Blob 2 Lego games (misschien nog wat moeilijk) Filmgames (madagascar 2, happy feet, ice age, wall-e etc.) MySims Skyheroes Dat zijn denk ik games waar die best wat plezier mee zou kunnen hebben. Het blijft echter de vraag hoe het kindje het zelf oppakt. Makkelijk is misschien ook om je xbox op internet aan te sluiten en wat demo's te proberen. Ik geloof dat er redelijk wat leuke games tussen staan, dan kan hij het eerst proberen voordat er wat aangeschaft wordt. Daarnaast kan er ook even gekeken worden bij de Xbox Live Arcade titels. Dit zijn vaak kleine spelletjes die ook eenvoudig zijn.
Ik zou denken aan alle spellen van een tekenfilm. Zoals: - Shrek the third - Cars - Surf's Up - Meet the Robinsons - Ice Age - Madagascar - Rayman En kijk naar de Wii titels, zoek dan diezelfde titel bij de Xbox 360
Ga eerst met hem proberen via demo, is misschien wel handig om hem met controller te leren omgaan. Had daar helemaal niet aan gedacht! Echte spel kopen kan altijd nog. Thx
Skylanders Swap force of welke van de serie is voor alle leeftijden, daarnaast kun je het ook nog eens co-op spelen! Meer informatie over het spel is hier te vinden.
Skylanders is misschien wel de beste optie, speelgoed en game in 1! Mijn dochter is er ook met 4 jaar mee begonnen.
Sonic Generations/All-Stars Racing Transformed zijn wel leuke spellen voor jongere gamers. Het laatste spel kan ook online (mochten er mensen zijn die serieus spelen i.p.v cheaters). Rayman Origins/Legends zijn ook allebei zeker aanraders, omdat ze zoo random zijn (Duh, t'is Rayman) en leuke platformers zijn. Raving Rabbits is een leuk spel voor minigames, maar daar houd het wel weer bij op.
De launch game Kameo is misschien ook wel net te doen, zeer toffe game erg kind vriendelijk (wel met monsters maar niet zo eng vind ik)
absoluut Skylanders , die kleinste van mij is ook met 4 jaar begonnen met Skylanders en de poppetjes zijn een mooi cadeau voor sint/kerst/verjaardag etc
Sorry, maar games als Kameo en zelfs Rayman zijn echt te moeilijk voor de gemiddelde 4-jarige. Als een game veel kleurtjes heeft wil het niet zeggen dat een kind van 4 het kan spelen. Skylanders is echt top om mee te beginnen (en ook beter dan Disney Infinity wat ook weer net een stapje hoger is) maar dan ook in co-op, zodat je ze kunt helpen. Daar leren ze veel van. Als ze dat een beetje gewend zijn kun je aan de Lego games beginnen (co-op anders te moeilijk). Of papa koopt een Wii U; mario games kun je ook co-op doen en zijn voor 4 jarige ook nog leuk om te doen!
Echt niet. Het is niet alleen te moeilijk....Rayman (zeker Legends) kan soms een beetje....eng zijn, voor een 4-jarige.
Trials is ook een goede game. Eerste banen met een lichte motor. RT gas erop en gaan. Rayman is veel te moeilijk, ik raad wel kirbys epic yarn aan voor de Wii. Voordeel van deze game is dat je geen levens hebt. Als je doodgaat wordt je ook niet terug gezet maar begin je waar je dood ging, je kan alleen dood gaan als je ergens in valt
Ja maar kinderen van 4 hoeven niet meteen het spel uit te kunnen spelen Zelfs ik heb nog wel eens moeite met de 'chase the chest' sections van het spel, dat hoeven hun niet te doen En eng kan ik begrijpen, maar vind dat het net op het randje zit :3
Precies, net alsof een kind alles op 100% wil hebben, waren de vroegere Rayman spellen makkelijker? Ik kan het me niet zo goed meer herinneren