Gewoon weer terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt (als je nog garantie hebt). Of dat xbox info nummer bellen.
kan je hem niet opsturen naar microsoft ofzo. Ik lees vaak genoeg hier in het forum over mensen die problemen hebben met hun xbox, dat hun dvd-speler raar doet, te veel geluid maak, vaak vastloopt enz. En die sturen hem dan naar Microsoft en hebben hem binnen een paar dagen/weken weer terug.
wat deed jij eigenlijk op die site?? doet je spel het wel gewoon als je de xbox aanzet?? anders gewoon stuk of 20 x proberen open maken of op ze kop zetten en open doen, weet alleen niet of het werkt en wel goed voor je xbox is
Ik zou em ook naar MS sturen, nu zelf openmaken heeft geen enkele zin kan ik je vertellen aangezien de dvd drive zelf ook een kast om zich heen heeft, als je dat weer losschroeft heb je gewoon een hele grote kans dat je iets sloopt, niet doen dus. MS bellen, morgen/maandag halen ze em op, en binnen 5 dagen zit je weer lekker achter je Xbox te spelen.
Er zitten 4 schroeven onder de rubberen kussentjes, 1 onder de garantie sticker en 1 onder een andere sticker EDIT: hier ff een paar plaatjes
hehehe jah ik weet ik weet... heb hem gevonden via altavista gewoon ff snel opgezocht... wist wel dat ie bestond nl
Ik weet niet hoe oud ie is, maar dement zal ie vast nog niet zijn . Maar ik zou er zelf echt niet mee gaan kloten, als je nog garantie hebt moet je gewoon naar de winkel gaan. Of je heb je je xbox een keer laten stuiteren ofzo? Want dan heb je natuurlijk geen garantie
Op eigen risico: kun je niet je boxie zachtjes ondersteboven heen en weer schudden, misschien dat ie los komt. Gaat je lade er niet meer terug in?
MS sturen is het makkelijkst, maar als je gamne in de dvd lade zit heb je er nog weinig aan om de xbox kap er af te halen want als je cdrom vast zit, helpt het toch ook niet als je de pc open haalt? het zit vast in de dvdrom speler
tsja das grappig he... als je het zo wil oplossen... tsja doe je toch ook gewoon de dvd speler open..... me cdrom/dvd speler in me pc ook zo vaak open gehad... maarja pas doen als je geen andere optie meer heb
NIET openen! dan vervalt je garantie! Gewoon naar Microsoft bellen, die sturen dan een doos en de volgnede dag wordt ie opgehaald. Binnen 4 dagen heb je hem weer terug, met een beetje geluk een nieuwe game.
Idd, ik ga mee met Tha Raptor, gewoon ms bellen, je hebt m zo weer terug + goodie op www.xbox.com/nl staat het nummer van custumer service (engels dat wel).
Ja je moet em in ieder geval niet open maken want dan ben je inderdaad je garantie kwijt. Repareren is toch gratis.