Ik heb net Library in coop gedaan, echt lachen! Saai levelontwerp, maar wel lekker veel af te knallen!
Oddworld compleet uitgespeeld.. alle fuzzles en mudokans gered.. RSC compleet uitgespeeld.. Alle parcours, alle auto's available.. DOA3 compleet uitgespeeld.. Alle fighters.. Alle pakjes.. Max Payne compleet uitgespeeld.. Blood Omen 2 compleet uitgespeeld.. Maximale bloodbar bereikt. Voor de rest heb ik nog: Spiderman, nog niet zoveel aan gedaan.. Even snel door een paar leveltjes gecruised maar nog niet serieus naar gekeken.. Halo, net binnen (reward pack).. Moet ik nog gaan spelen.. PGR, ook net binnen (reward pack).. Nog nix aan gedaan dus.. Enneuh.. Ik mis er nog een.. Ik weet zeker dat ik 9 games heb maar het schiet me effe niet de binnen welke ik hier boven mis.. Moet ik effe kijken als ik vanavond thuis ben.. Zal hem nog wel niet uitgespeeld hebben anders wist ik de titel nu wel..
HALO - normal - uit Max Payne - normal - uit PGR & RSC bij reward pack, allebei uurtje of tien in zitten. Wacht op Colin Mcrae Rally 3, SEGA GT 2002, MGS Substance, The Thing en Splinter Cell.
halo: normal single en legendary co-op pgr: quick race, arcade race, kudos challenge nog niet, ben op de helft doa3: normal, moet wel de pakjes nog
Je vat 'onzin' iets te zwaar op. En zo als je het nu opschrijft suggeer je dat mijn mening niet telt omdat er een meerderheid het niet met mij eens is? Ode aan Library
Lol, bedankt voor je steun in deze zware tijden, waarin vrijheid van meningsuiting als bedreigend wordt beschouwd Ik vind level 6 het leukst, door een mistig moeras een gebouw in. De Intro op House of the Dead
vrijheid van meningsuiting bedreigend....hahaha, die is goe ik deed gewoon net hetzelfde als jij deed maar kom genoeg hierover...dit is gewoon het zoveelste bewijs dat smaken kunnen verschillen, no big deal
Ik heb Max Payne trouwens ook uitgespeeld, een paar dagen geleden, op Hard-Boiled. En ik heb nu 30.000 punten met RSC, vanmiddag vast wel 40.000. Als ik die uit heb gespeeld ga ik weer eens wat nieuwe spelletjes kopen, dan is er vast weer wat leuks uit (na mijn vakantie).
Halo: alles in mijn eentje op legendary PGR: Meer als 350000 K DOA3: aantal pakkies Spiderman: The green goblin, is erg cool om mee te spelen, jawel te zijn. En binnekort mijn pakketje dus..
heb je dat pakketjes dan nog niet gehad? Ik zit nu met RSC ondertussen op 70.000 kan nu ook met unlimited wagentjes rijden
xguus Wil jij je sig. wat verkleinen? Kan beter zelf doen anders past WouteR hem aan en die schrijft daar vast niet wat jij wil. Bedankt alvast. (Als iedereen zo'n sig. heeft bla bla bla, irri leesjen enz.)
Binnenkort heb ik Halo uitgespeeld EN PGR heb ik 200.000+ kudos (of was het 300.000, iig de F50) en die gaat ik ook binnenkort helemaal uitspelen