gewoon de winkel waar ik het spel dat ik wil het eerst zie ligge MEENEMEN die handel, en recht naar huis
ik koop meestal bij de Free Record Shop (coca cola card) Ik heb een tijd geleden ook een game besteld via www.e-toy.nl maar die heb ik nog steeds niet binnen. Die kerel gaat van de release data uit en biedt dan spellen aan op z'n website, terwijl ze soms nog niet een verkrijgbaar zijn. Ik heb em laatst gebeld zegt ie dat ISS2 nog niet geleverd kan worden. Ik ga m'n geld terugvragen
Dat kijkt me nou zo'n verschrikkelijke belazerderij. Dat komt het spel bij de eerste de beste deadline gewoon uit omdat ze denken "die sukkels kopen toch wel weer een download om de bugs eruit te krijgen". Ik hoop maar dat dat soort dingen niet gaan gebeuren....
Dat doe ik ook wel es, of ik koop bij mediamarkt. Maar de laatste tijd valt het me steeds meer op dat op alle DVD's en games krassen of vlekken zitten bij FRS. Ze maken alle doosjes open en flikkeren alles achteloos in die muur van ze. Ik betaal geen nieuwprijs voor 2e hands spullen thankyouverymuch....