Ik deed eerst de hele tijd buttonsmashen, maar dat lukte mij niet, toen ben ik gewoon rustig ervoor gaan zitten, die "tentakels vastgewebt, en toen was het gedaan met hem (na 10x ofzo te proberen en je heel erg te frustreren)
Heeyz, bedankt voor je antwoord, maar ik kan die tentakels niet vastkrijgen, op die trein moest je er maar 2 vast zetten met je web, dat was wel makkelijk, maar vier... , dat lukt me niet, en ik kan nog niet zo snel ontwijken (heb het spel nog maar pas...),hebben jullie nog tips, dan hoor ik ze graag...Groetjes.....Maurie _0/ , ik kijk uit naar jullie reactie...
Je moet gewoon ervoor gaan staan (met lock-on),ontwijk je die van links en rechts die soms komen, en als die erboven komt (boven Doc. Ock dus), die moet je ontwijken en dan webben. Als je dat hebt gedaan (dat alle tentakels vastzitten) dan ga je naar hem toe, in spidey reflexes en dan erop los meppen (meestal kan je hem 6x raken als je hem helemaal hebt vastgewebt). Hoop dat het je nu lukt
Heeeyz, benk weer, Ik heb het echt vaak geprobeerd Dock Ock te verslaan...maar het lukt gewoon echt niet...., elke keer als ontwijk dan druk ik op Y (web) maar dan pakt ie hem gewoon niej (de tentakels), en hij heeft me elke keer weer te pakken...., weet iemand geen andere mogelijkheden om hem te verslaan...??, Groetjes Maurie...
Ik kan alleen maar zeggen: veel slow motion gebruiken. Werkt echt, tenzij je dat al de hele tijd doet, dan moet je gewoon veel proberen. Bij mij duurde het ook lang...
Heeyz, K heb Dock Ock verslagen..., maar nu moet ik 50.000 Heropoints halen....nog tips om veel punten te halen...? of moet je gewoon die klusjes opknappen...?, groetjes Maurie...
Ga niet van die pizza's of foto's nemen voor de Bugle, dat duurt te lang. Ga gewoon mensen helpen, heb je het in een dag of twee bij elkaar. Ik heb het gehaald, toen level 8 van het swingen gehaald, nu ben ik alle upgrades aan het halen die ik nog niet had. Daarna maar al die tokens en challenges halen...
Ik moet nu alleen nog maar van die secret coins en challenges halen. Weet iemand misschien nog waar een paar hideout coins liggen?? Ik heb er pas 1 van de 36, ik heb alleen nog maar eentje die op het kleine eilandje zat.
Heeeyz, ik heb nu 100.000 Heropoints, maar ik alle updates al gekocht....wat moet ik nu doen met die Heropoints...?, zijn er nog meer updates mogelijk...??, Ik kijk uit naar jullie reacties.....Gr's Maurie.....
Eerst shiet je je web met right trigger en daarna nog een keer maar hou dan je right trigger ingedrukt en als je los laat dan gaat die weer verder als ik het goed heb.
oke, das het proberen waard. En weet iemand een website waar alle combo opstaan die je tijdens een gevecht kan gebruiken. Want om iedere keer naar het status menu te gaan vind ik niet zo makkelijk.
Ik kom niet verder , ik zit nu op het eiland van het vrijheidsbeeld en dan moet je er boven op iets uit zetten ofso maar da lukt mij niet want daar zijn van die messen en dan kun je er neit bij
Heey Sammetje....ik weet wat je bedoelt....rondom het vrijheidsbeeld (bovenin) daar zijn van die bollen die moet je kapot maken en als je ze alle 8 kapot hebt dan gaan die ene messen bovenop zachter draaien dan moet je daar naar toe slingeren (waar die messen enzo zijn) en dan dan ding middenin Slaan tot die af is....k hoop dat je het lukt...Gr's Maurie.
weet iemand meschien hoe je die ene gast moet verslaan in die areana je moet alemaal criminelen in zo gat gooien als die groen is ik pak ze wel snel op maar ze gaan er niet snel in als ik op Y druk iemand tips??
Heb je het grab truukje al? Als je die hebt moet je ze gewoon pakken en dan gooi je ze er heel simpel in. Als je die niet hebt zal ik die eerst maar eens gaan kopen...
bedoel je Y+B ja dan vangt ie ze in een keer maar als ik ze erin wil gooien dan druk ik Y en dan gooit ie ze naar achter