Als het nu de eerste provocatie was, had je gelijk maar hij maakt continu vervelende posts, ook al na een eerdere ban, op een gegeven moment is het klaar. Maar goed, ontopic maar weer.
ik loev venom zo hard he. het begint eindelijk leuk te worden. geen id wat miles zn storyline gaat worden tho, so far swingt die er eigenlijk de hele tijd beetje maar voor spek en bonen bij. beetje zonde.
Eerste paar fights als Venom voelde ook meteen onverwoestbaar. Miles wordt zeker nog leuker om mee te spelen.
beetje leentjepik van god of war maar kan die Spoiler venom rage ook wel diggen. en dan venom uit t speakertje van je controller horen. vboelde toch wel lekker hoor.
Na dat ik vorige week AC Mirage heb uitgespeeld, ben ik begonnen aan Spidey 2. Heb er inmiddels 8 uur spelen opzitten en pas bij missie 8 of 10 ongeveer, maar vind het nu al een vettere game als de vorige. Speelt nog fijner, game ziet er mooier uit, switchen tussen Peter en Miles werkt super smooth. Deze ga sowieso 100% uitspelen (Platinum) Na spidey 2 ga ik de komende tijd daarna veel Souls(like) games spelen.
Side activities zijn ook wat diverser. Niet elke keer precies dezelfde objective. En die wingsuit vind ik echt een goede toevoeging, heb 0x fast travel gebruikt.
fast travel wel echt onnodig ja. blijft gwn supermooi om met golden hour of regen door die stad te swingen. continu word je ook getriggered door 500 telefoontjes en berichten om de story door te spelen.