Spider-Man 3

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkon 83, 6 jul 2006.

1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spider-Man 3

Jaja, hij komt er weer aan. Maar het is helaas wel even wachten. Er is al wel wat info opgedoken, onder andere een teaser trailer. Je kan de trailer hier bekijken. De film staat gepland voor 3 mei 2007.

Verhaal:
    De student en part-time fotograaf Peter Parker, alias Spider-Man, krijgt deze keer niet alleen te maken met twee nieuwe tegenstanders: Sandman en Venom, ook is er een buitenaardse symbiont die zich wil hechten aan Peters lichaam. Daarnaast draait Harry Osborne steeds verder door. Het verdriet over de dood van zijn vader (Norman Osborne oftewel the Green Goblin)is hem teveel. Hij ziet maar één oplossing...

Spoilers over het verhaal:
    Hoe denken jullie dat deze film gaat worden? Ik denk een toppertje.

Ik zal proberen de begin post up to date te houden. Als je bijvoorbeeld wat nieuwe info tegenkomt, deel het met ons en ik zal het

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  2. AgentSmith

AgentSmith Guest

3. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG The venom :thumbs: die is zooo cool he \o/
    de vetste char van spiderman!

edit: hoe kon je nou ook alweer spoilers zetten ?

4. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *TEKST* [/spoiler}

} = ]

Die spoiler foto's vind ik niet zo heel boeiend. Je ziet gewoon de acteurs. Tooch bedankt, zal em er wel bijzetten. :thumbs:

En Venom is idd super vet :D

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    denk dan eerst na voordat je iets post :mad:

6. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm wat bedoel je? want als ik zeg venom is de coolste char van spiderman.. dat is niet echt een spoiler, maar wou iets anders zeggen..

..niet hierin kijken dan..

harry die zoon van de green gobline word toch de Orange goblin als ik het goed heb?

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    neej?
    dus dat wil niet zeggen dat Venom in spidey 3 komt? wel vreemd dat je er dan ineens over begint

8. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die wordt zeker vet.

Aan het einde van filmpje staat may 4th dus ik denk niet dat ze hem 3 mei uitbrengen.

9. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verhaal:
    De student en part-time fotograaf Peter Parker, alias Spider-Man, krijgt deze keer niet alleen te maken met twee nieuwe tegenstanders: Sandman en Venom, ook is er een buitenaardse symbiont die zich wil hechten aan Peters lichaam. Daarnaast draait Harry Osborne steeds verder door. Het verdriet over de dood van zijn vader (Norman Osborne oftewel the Green Goblin)is hem teveel. Hij ziet maar één oplossing...

oke ;)

10. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik het me goed herriner word in de tekenfilm de vader van harry eerst de hobgoblin(oranje). Spiderman verslaat hem, maar een tijdje later veranderd zijn oranje pak in een groen pak door een chemisch goedje. Later neemt zijn zoon Harry het over als the Green Goblin. Mja weet niet hoe het in de strip gaat, iig komt lang niet alles overeen met de strip of tekenfilm.

edit: had het dus fout
    The only dramatic appearance of the character is in the 1990s animated Spider-Man series. In that series, the Hobgoblin (Jason Macendale) was voiced by Mark Hamill. He appears first with his equipment supplied by Norman Osborn. Osborn became the Green Goblin later in the series leading to some confusion between the two criminals.

Maar:
    In Spider-Man 3, it is believed Harry Osborn will either become the Hobgoblin or the second Green Goblin to take on Spider-Man. While him becoming the second Green Goblin is thought to have been revealed in the teaser trailer, the teaser trailer also shows Harry having a pumpkin bomb thrown at him, hinting that someone with the Goblin equipment may be attacking him.

11. AgentSmith

AgentSmith Guest

Chek eens welke acteurs het zijn.......
    het zijn die badguy uit deel I die de oom van Parker neerknalt en die oom zelf. Die oom heeft ook nog eens een woordenwisseling met Sandman.....leeft hij dus toch nog ???

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zag de trailer vandeweek. Zal best wel weer een vermakelijke film worden.

13. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, lijkt me sterk dat hij leeft :) Misschien een flashback ofzo..

14. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Gephotoshopped met scenes uit deel 1 met die crimineel uit deel 1 dan steeds die Uncle Ben vermoorde..
    dit zijn pas echt mooie beelden.

HD Trailer is btw veel vetter

15. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat zeg je? :eek:
    edit:confused:nap 'm al

16. Darkon 83

Darkon 83 Active Member