1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spider-Man 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door DraiMeister, 14 dec 2006.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind spider-man 3 een game waar je van houd of niet van houd, Ik zelf ben fan van spider-man games vanaf het 1e uur. Ik had zelf IETS meer verwacht van deze game (meer leven in de stad, en minder eentonige gebouwen).
    Maar alsnog blijft dit een super game!!

Graphics: 7 (tja de xbox 360 kan toch echt VEEL beter)
    Originaliteit: 8
    Gameplay: 8

eindcijfer: 7.8

2. koentje.k

koentje.k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik vind het ook maar vreemd... Geen reviews! WAAROM? Ik wacht gewoon op de review wat mensen hier ook zeggen :)

3. basovich

basovich Guest

7.7 bedoel je:+..;)..

4. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ign en eurogamer hebben al een review. Beiden een 6.

Veel te laag wat mij betreft, maar goed.

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Eindcijfer wil niet zeggen dat het een gemiddelde is, er zijn nog veel meer factoren dan die hij noemt om op te letten, dus het is niet een gemiddelde maar een overall cijfer. ;) :thumbs:

6. basovich

basovich Guest

overall cijfer=gemiddelde;).

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Mwah, tis maar hoe je het bekijkt, overall kan overall zijn van alles wat je bekeken hebt (graphics, gameplay...etc), maar ook evrall van de hele game, dan kunnen er dus ook dingen mee spelen als: sfeer, loading times, opties...etc.
    :)

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hij becijferde een aantal aspecten, en je zou het spel met een cijfer in zijn algemeenheid kunnen beoordelen. Maar ik denk dat hij indd niet die intentie had.:+

9. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook Spider-Man 3 halen. maar zit te twijfelen voor welk platform
    voor de PC of de PS3. en zijn de graphics op de PS3 en PC gelijk???
    wat zouden jullie doen???

Voordelen PC
    goedkoop 25,45
    Nadelen PC
    Klein Scherm
    ik denk de besturing

voordelen PS3
    groot scherm (LE27S71B)
    controller
    nadelen PS3
    prijs 55,20

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    De game is graphisch niet echt top nee, maar Spider-man is zelf wel super gedetailleerd, jammer allen dat 'ie zo vreemd loopt xD Maar gaan we de game alleen maar op graphics verantwoorden? Nee, de gameplay is leuk. Het vechten is simpel met drie knoppen, maar werk geinig. Je kun veel doen in de stad, op zoek naar icoontjes, races enzovoorts. En voor zover ik weet zitter er 42 verhaal missies in de game, en geloof me, sommige duren best lang! Dus deze game kan lang mee gaan, maar dan moet je wel een beetje de makken voor lief nemen hoor.

11. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uuh hoe doe je story missies want mijn missie dingen zijn al bijna op en de laatste die ik deed was new goblin!!

12. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Yo hoe heb jij deze achievement gehaald?

Police Corporal

Complete all Petty Theft missions.

Ps. ik heb je trouwens toegevoegd, aangezien ik ook spiderman 3 heb. ;)

13. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Soo ik heb daarnet The lizard definitief verslagen en ook Sergei Kravinoff!
    Ik deed er meer dan twee uurtjes over om die twee te verslaan, ik werd er helemaal schijtziek van! Het was heel pittig...... |:-

14. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Wie weet hoe ik die ene oude man kan vangen die door twee vrouwen van het dak af wordt gegooid? Ik heb het wel tig keer geprobeerd, ik krijg 'm maar niet te pakken! Pfff :mad:

15. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Op select drukken dan krijg je een plattegrond, en kun je de missies kiezen en/of activiteiten etc...... ;)

16. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik moet nu ook aan die missie van the lizard en kravinoff beginnen. Ben wel benieuwd

Ik slingerde gewoon tegen hem aan en ineens had ik hem opgevangen. Ik drukte verder geen knoppen in. Ik heb de daily bugle missie met die nep spiderman ook op die manier gehaald

17. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die map wist ik wel maar ik bedoel die icoontjes die aangeven waar je missie is waren bijna op en er zat geen story tussen maar nu heb ik het al gewoon doorspelen was geen bug zoals eerst bij PoP waardoor er bij een schakelaar niks om ging en ik niet verder kon spelen.

18. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Maar ik begrijp 't niet man. Ik slinger al tig keer tegen die man aan. Telkens ben ik of te laat of te vroeg. Hoe doe je dat eigenlijk? Spring jij eerst van het gebouw af en slinger je dan, of slinger je terplekke. Er moet volgens mij een manier zijn, want het is me echt niet gelukt. =(

De missie van Mary Jane is bij mij verdwenen uit de plattegrond, raar! Terwijl ik maar 1 part van die missie maar heb voltooid.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2007
  19. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik slinger terplekke. Het lukte me na een paar keer.

De missies van Mary Jane verdwenen bij mij ook nadat ik de 1e had voltooid. Nadat ik een aantal andere missies had gedaan kwamen deze weer terug.

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    gamespot heeft ook hun review: 6.6

al met al had ik toch wat meer van deze game verwacht en ik koop hem wel een keertje als hij een stuk goedkoper is.

Deel Deze Pagina