1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spider-Man 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door DraiMeister, 14 dec 2006.

1. alphablack

alphablack Chicken chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem verslagen, gewoon de hele tijd op x drukken. Best raar dat er eigenlijk helemaal geen tactiek aan te pas komt.

2. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ga straks weer even de derde missie doen van de Lizzard. Alleen heft het dit keer niks te maken met die lizard. Het gaat nu over die ene Safari gast wat je moet doden. Alleen hij word bij het 2 gevecht ontzichtbaar. Maar met spidey sence kan je hem zien. Alleen het is wel jammer want als je het weer uit zet zie je hem maar ze praten er ook door en dan zeggen ze vanha je kan me niet zien etc. Maar je ziet hem gewoon even later zonder spidey sence. Wel raar maar het is een toffe game!

3. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heeft iemand nog tips hoe ik de achievement van Fast Swinger kan halen? Je moet voor deze achievement rond slingeren met een snelheid van 200MPH maar ik kom niet boven de 167MPH

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet zijn er 3 manieren om deze achievement te halen.

1. Via de slingshot
    2. Via swingspeed level 6.
    3. Door het verkeer slingeren en hopen dat je wordt gelanceerd door een van de auto's. Dit is een mogelijke bug, maar het is in ieder geval de bedoeling dat je via de bumper van bijv. een taxi met een ongelofelijke snelheid vooruit wordt geschoten.

Ik heb de achievement gehaald door gebruik te maken van de slingshot. Nadat je de lucht in wordt geknald, moet je gewoon net voordat je de grond raakt, RT indrukken, en je zit minimaal boven de 200 m/ph.

5. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik je slingshot move, en dan op het einde snel een we uit schieten.
    er is een slingshot locatie bij de daily bugle.

6. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ok bedankt
    Ik zal het straks proberen

7. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is slingshot? Heb het spel ook maar weet niet precies wat dat is. Heb wel een vermoede er van maar 100% weet ik het niet.

8. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich is het spel niet zo geweldig, maar hij is wel heel vet. Het is geen spel waar ik honderd uur of meer op zal halen zoals bijv. Oblivion, maar ik vind het wel meer waard dan een 6.6. Een aanrader voor iedereen die Spiderman ook maar een beetje vet vindt. :)

9. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben der achter gekomen dat deze game meer gabeseerd is op een Megadrive klassieker dan op de film zelf. Dat vind ik best wel gaaf eigenlijk :D

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu bij de apocalyps 3 missie, en na het gooien van een bom in het water moet ik 5 van die gasten doden... het wil alleen maar niet lukken ze blokken al mn attacks.
    Heeft iemand miss wat tips?
    ik vind het een geweldig spel, maar helaas is het gevechtsystemee een grote tegenvaller =(

11. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Klopt de Game komt niet overeen met de film.

Ik heb trouwens Rhino verslagen. Je zal samen met the Scorpion tegen hem vechten. Hij was wel lastig!

Ik ben nu trouwens bij de laatste eindbazen Venom en the Sandman! Venom heb ik half verslagen maar de sandman krijg ik echt niet dood. Je moet als de New Goblin tegen de Sandman vechten. Echt moeilijk hoor! :mad:

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2007
  12. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die missie wat je na de derde missie van de Lizard krijgt of King Ping Part 2?

13. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Je moet bij scorpion part 3 kijken op de map. Dan kan je bij Rhino terecht komen. Vervolgens als je hem verslagen hebt kun je tegen venom en sandman vechten. Op de map staat er dan 'the final'. Maar het is heeel moeilijk hoor. |:-

14. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat je het even meld :emo:

Dikke spoiler man.

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iemand :{ ?

16. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik moet de laatste missie van curt connors nog en ik heb de missie tegen venom en sandman ook nog. Weet iemand als je de final missie tegen venom en sandman gedaan hebt of je dan de missie van curt connors alsnog kunt doen? Ik zou het lullig vinden als ik dan 1 missie niet zou kunnen doen

17. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe nu die eerste Scorpio missie en ik moet ontsnappen uit die facility maar ik zie nergens een uitgang ofzo, help :x

18. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Haha dat had ik ook. Maar goed zoeken! Al;s je goed naar boven kijky, zie je een uitgang met lasers. ;)

Waarom staat jij bij mij offline?

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2007
  19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Oujdi gebruik nou eens die edit knop, elke keer post je dubbel.

Wat zijn trouwens de positieve negatieve punten in dit spel vergeleken met spiderman 2?. Ik heb nummer 2 vaak gespeeld namelijk en die was best geinig om te doen :)

20. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Omdat als ik met mijn xbox online wil ik de kabel uit mijn pc moet halen. Ik heb maar 1 kabel die van mijn modem beneden naar mijn pc en xbox boven loopt. Ben vandaag heel de dag met pc online geweest dus vandaar.

Maar weet jij of ik die missie van curt connors na de venom en sandman missie alsnog kan doen?

Deel Deze Pagina