1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spider-Man 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door DraiMeister, 14 dec 2006.

1. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf van wel maar ik denk dat je vind dat de meningen over dit spel heel verdeeld zijn. Ik denk, als je Engels begrijpt, dat dit een hele handige review is:

2. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb gezien dat je venom en de sandman heb verslagen, echt knap! Hoe heb je de sandman verslagen, ik zit daar nog steeds vast......

3. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Sandman moet je de hele tijd RB en X in drukken. Dan gooit hij 3 bommen tegerlijke tijd. En Venom moet je daarna nog even in elkaar slaan maar hij is al bijna dood. Alleen daarna moet je het frustreerde knoppen werk doen. IK zal een beginnetje geven

| A, - A, RB X, RB Y, RT

( |= Naar beneden en - is links)

4. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu Symbiot Spider-Man en tering wat is die vet. :D

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is tof ja! Je merkt écht duidelijk het verschil! Ik ben nu weer gewoon Spider-Man en dat is eigenlijk een beetje laf vergeleken met Black Suited Spider-Man :x Voor de rest tot nu toe een topspel. Alleen ik heb het gevoel dat er niet meer verschillende random crimes zijn. De makers hadden het over 20 verschillende soorten. Ik ben er nog maar 2 tegen gekomen en dat zijn car chases en gangs die de boel ergens verstieren. Ik ben nog bijna geen bankovervallen tegengekomen. Echt zonde. Hopgelijk komen die nog... |:-

6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het stukje van The Lizard 3 vlak na die treinen lukt me alleen niet..

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    sm3 is de lijpste game die oit in mn 360 is geweest ouwe. fantastische graphics, pwnage camera, hoerig goeie gevechte men. werklijk gewuldig dawg.

Nee, maar ff serieus. Spider-Man 3 is een zeer goede game, hoor. Veel sites klagen over de spastische trekjes die de camera frequentatief op je afvuurt; maar om eerlijk te zijn, heb ik daar nog nauwelijks las van gehad. Met races kan de camera, in alle respect, een bitch zijn. Ook claimen ze(="de sites") dat de graphics van SM3 vreselijk zijn. Ze beweren zelfs dat het, argumenterend, 1 van de lelijkste games van de 360 is. Dit vind ik pure onzin. Gegeven, de mensen zien er natuurlijk meer uit als een van de zombies uit Dawn of the Dead dan daadwerkelijke mensen van vlees en bloed. Spider-Man himself, aan de andere kant, ziet er dan weer wel top uit. Ook de stad ziet er prachtig uit, op de ietwat irritante pop-up na. Wat mij nog het meest verbaasd aan de verscheidene reviews die ik op het internet heb gelezen is het feit dat bijna iedereen loopt te kakken op het vechtsysteem. Volgens hen is het vechten zelfs of frustrerend, of saai, of repetitief...of zelfs alle 3. In mijn optiek ook al nonsens. Het is heerlijk, vooral met Black Suite Spider-Man, om de baddies compleet naar de klote te stompen met subliem geanimeerde moves.

Om een lang kut verhaal kort te maken: Spider-Man 3 is zeker de 60/65 euro waard.

8. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde iets over een super aanval als je Black Suit Spiderman bent, wat is dat dan? :D

(Moet nu tegen Kraven, echt teringzooi, ZO moeilijk)

9. folser

folser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook deze middag gekocht en hij is echt goed, dat slingeren is zoveel beter uitgewerkt dan in de vorige delen. Ik zou me gerust heel de tijd kunnen bezig houden met alleen slingeren :)
    Heb nog niet veel missies gedaan maar kan ik als ik alle missies uitgespeeld heb nog vrij door de stad rondslingeren en missies herspelen, en zijn er dan ook nog random crimes?

10. RalfVanDamage

RalfVanDamage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey mensen bij die Pole Swinger Achievement zegt iedereen dat je 50 x aan een paal of lantaarn moet swingen maar dat lukt mij helemaal niet je kan helemaal niet aan een paal swingen! Wat wel lukt is webzip tegen een paal gewoon 1x snel RT drukken! Bedoelen ze webzip soms?

11. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, dat kan wel ;) Zoek een lantaarnpaal op en ga eronder staan, druk A en houd daarna B ingedrukt.

12. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel ook. ben nu op 20% maar uit frustratie heb ik al vele scheldwoorden laten vallen. de camera is echt vreselijk. als je slingert is het goed. maar in binnen omgevingen of als je over muren kruipt is het allemaal chaotisch. ik geef het toch wel een 7,5

13. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan bij die Conner missie bij de laatste suspender die lizards niet verslaan. Ze maken die suspenser ook snel kapot. Ze zijn met teveel... Iemand tips?

14. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik verbaas me dat zoveel mensen deze missie als probleematisch bevinden. Ik heb hem vanmiddag in 1 keer gehaald. Toegegeven, het was op 't nippertje; maar nog altijd de eerste keer raak. :D En wat ik ook raar vind is dat sommige personen de "Grand Finale" missie moeilijk vinden. Je weet wel, de allerlaatste missie. Sandman is de grote boeman, volgens hen. Mja, niet om uit de hoogte te doen, maar het gevecht met de New Goblin (kut besturing) tegen Sandman is uitermate simpel, en saai. Deze heb ik dus ook zonder enige inspanning doorstaan. Het enigste rotte aan het laatste gevecht zijn de Quick Events...Lastige knoppen-combinaties, vind ik.

Mijn tip voor die Lizards: tja, gewoon erop los slaan, en bij het water wachten tot ze eruit springen. Als ze tevoorschijn komen, slow-mo aan, X, Y spammen, en hopen dat ze kapot gaan.

Die upgrade van de Xbox die we vandaag hebben gekregen is trouwens wel nice. Als je nu een achievement haalt, krijg je meteen te zien welke, en; hoe veel punten die(ze) waard is (zijn).

15. RalfVanDamage

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks:thumbs: Maar hey ik kon in het begin meer dan 1 ventje tegelijk in het web doen en nu lukt het me niet meer kan iemand mij vertellen hoe dat ook al weer moet? Gewoon dat als er 3 ventjes staan dat er 3 webstralen uit je hand komen!

16. RalfVanDamage

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hey ik kon in het begin meer dan 1 ventje tegelijk in het web doen en nu lukt het me niet meer kan iemand mij vertellen hoe dat ook al weer moet? Gewoon dat als er 3 ventjes staan dat er 3 webstralen uit je hand komen!

17. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Je drukt B in. Vervolgens nog een keer en daarna weer. O-)

18. RalfVanDamage

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan ga ik dat nu ff proberen!

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoe hebben jullie zo snel al die achievements gescoord? ik heb nu zelf 4 uurtjes gespeeld er heb er pas 3 (2 van defeat die enemy, en 1 van swing zon afstand)...
    Ik kom ook nergens van die verzamel tokenstegen :'-(

20. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Die Tokens zijn denk ook wel erg moeilijk te vinden. Denk ook wel dat er later een map komt waarop ze staan. Maar de Grand Finale was wel erg makkelijk ja. Iemand zij het op de vorige blz.

Alleen het laatste kleine stukje bij Venom moest ik een paar keer overnieuw doen omdat ik de verkeerde knoppen indrukte :p. Alleen je moet voorzichtig doen want hij pakte me de hele tijd waneer je kan lopen zeg maar. Als je dat niet weg komt dan ben je zowat bijna dood. Hij blijf maar met zijn fucking web naar je toe schieten. Wel irritant. Maar ik ben nu met de Bom Tour Bezig. Die 3 was even moeilijk. Moest het 1x overnieuw doen omdat ik steeds naar beneden viel bij die brug.

Deel Deze Pagina