1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spider-Man 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door DraiMeister, 14 dec 2006.

1. kewler

kewler VeNoM

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een handige tactiek om kraven te verslaan, de eerste keer dat je em tegen komt.. ben al zo'n 2uur bezig geweest en heb zn levensmeter 1x leeg gekregen ma toen kreeg ik cutscene ofzo en drukte te laat op X en moest ik overnieuw beginnen :confused: iemand een idee? een bepaalde combo ofzo help me please...

Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  2. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de reclame op tv zie je spiderman en big sandman maar dat heb ik helemaal niet gespeeld:confused:?

3. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Proberen er op los te rammen en als je ziet dat er een geel dingetje bij z`n hoofd komt Slomotion indrukken. Als het goed is ben je nog Black Spidey he? als je metertje fulll is dan moet je de Combo RB en A indrukken. Als je hem niet meer ziet even Spidey Sence aanzetten.

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Wat ik nu ga vertellen geloof je gewoon nooit....
    Mensen die de missie met de King Pin al hebben gespeeld, weten waar ik het over heb.
    Je zal hem namelijk een keer tegen komen in zijn VILLA gebouw, en ik kan je vertellen dat daar heel wat vechtpartijen aan vooraf gaan.

Uiteindelijk is er één laatste gevecht in zijn kantoor.
    En wat denk je??!!

Ik krijg hem weer door een of andere Pixel fout, met mijn WEB door het plafond gesmeten.
    Oftewel, tegenstander verdwenen en ik kon niets meer doen!
    Nog geprobeerd mij zelf te killen, maar ook dit is niet mogelijk.

Oftewel, heb mijn Xbox 360 UIT moeten zetten. En ben dus bang, dat ik straks HEEL DIE F***ING missie opnieuw mag gaan doen...

5. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gisteren bij dezelfde missie, slaat die tijdens het laatste gedeelte waar je die knoppen in moet drukken ook vast, de muziek speelde nog verder maar kon ook helemaal opnieuw beginnen.
    Het kan dus toch erger.

6. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    En een Update van mijn kant uit...
    Het spel is ondertussen het Zolderraam uitgemieterd, en ligt nu in de tuin...

Na gisteren dus al flink gebaalt te hebben, was het net 20 minuten geleden weer zo ver!
    Eindelijk de moed opgebracht, om het nog eens te proberen en al vrij gauw in de zelfde kamer terecht gekomen...
    Na het 3x geprobeerd te hebben, was het dan zover...

Hij had bijna niets over aan levens, en ik was bezig met een heerlijke Combo tegen zijn dikke lichaam aan.
    Ik denk hem te hebben, maar slaat in eens vast! Dikke Freeze...
    Wat jij nu dus beschrijft, TotalSolo overkomt mij dus NET... 8) 8)

Helemaal gek geworden...

7. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    verontrustende shit

8. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PRECIES hetzelfde overkwam mij. En ja, ik ben ook naar de dashboard gegaan, en ja, de hele missie moet opnieuw. Maar trust me als ik zeg dat hij de tweede keer veel makkelijker is. :)

9. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Eindelijk de eindbaas verslagen! Pff was wel heftig hoor. Vooral met dat knoppengedoe.

Als je een foutje maakt of je bent traag om de trigger (LS) snel naar boven of naar links te drukken moet je helemaal opnieuw beginnen.

10. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Klopt, ik heb de moed daar opgegeven.......

11. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Wat ik ook dom vind aan het spel, is dat je geen geluid hoort wanneer je ergens vlakbij een token staat/bent. Net als bijvoorbeeld bij crackdown, wanneer je vlakbij een orb bent, hoor je tenminste een geluid. Pff

12. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ik heb dat stuk echt TERING vaak overnieuw gedaan. Ik ken de sequence inmiddels zelfs uit m'n hoofd!

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde hiero...

Ik heb tot mijn grote spijt m'n controller finaal de klote in gegooid vanmiddag. Ik was bezig met Bomb Tour 7 (Hard), en toen ik al krap bij tijd zat om die bombspot te kunnen vinden, vloog ik dankzij de camera over een balk heen, waardoor ik niet meer op tijd bij de gewenste bestemming aan kon komen. Toen dacht ik, "@(#$^&@#(^&@#(^&@#(^" en nu ligt de controller in, ff denken, 50 stukjes.

En ik met m'n verhalen dat de camera helemaal niet zo erg is. Damn, wat kan dat ding Fuckin' irritant zijn.

14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Het mooie is, dat die vastloper alweer de TWEEDE keer was... 8)
    Gisteren nacht het vreemde dat ik die kerel gewoon het DAK door sloeg, en hij was verdwenen :cool:...

En vanmiddag dus die vastloper!
    Duurt wel weer 2 dagen, voordat ik het weer eens opnieuw ga proberen waarschijnlijk!

15. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik heb daar geen problemen mee hoor. Alleen heb soms dat ik andersom tegen de Muren loop. (handen naar de Camare dus). Of in het Park ging ik slingeren en greep een gebouw en ging vervolgens de andere richting op en dat duurde 1 minuut voordat hij los liet.

16. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoelde ik - Ik sloeg hem omhoog en toen zat hij vast in het dak, eerst half en zag ik hem nog, toen sloeg ik hem om hem er hopelijk uit te slaan (of cheap te winnen), en ging hij er helemaal in, en kon ik hem alleen nog zien met Spider-Sense.:cool:

17. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    maar fok it. het slingeren vind ik zo wreed uigewerkt. heerlijk dat slingeren vooral als je daarvoor een frustrerende missie heb gehad

18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hete sjizzle al die bugs. Ik heb er gelukkig nog maar 2 gehad; vijanden bij random crimes die in gebouwen vastzitten en als Spider-Man tegen een gebouw op klimt zijn handen naar de camara heeft.

Weet je wat tof is?! Als je een tijdje ergens hangt of staat komt er zo nu en dan zomaar een random crime tevoorschijn recht voor je neus. Écht tof met je spider-senses dan! Ziet er wel tof uit. Af en toe een foto'tje maken. Krijg je écht zo'n Spider-Man gevoel van!! :thumbs: :+

Heb het spel trouwens uitgespeeld. Uiteindelijk nog best wel een makkelijk en vermakelijk spel. Je moet het patroon van sommige bazen kennen. Dat maakt het spel zoveel makkelijker, leuker en minder frustrerend. _O_

19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Die Eindbazen hebben alleen maar Patronen :cool:!
    Als je ze dan eindelijk tegen bent gekomen en tegen ze vecht, en het spel loopt vast ben je al gefrusteerd.
    Helemaal als het daarna nog eens gebeurt!

Maar het blijft inderdaad een vermakelijk spel, en speel het dan ook met plezier!

20. kewler

kewler VeNoM

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk kraven gekilled (thnx voor hulp mitch rules) na f*cking veel moeite! moet ik em daaarna weer doen!!!!!! die ook eindelijk dood na een uur, moe ik die kolere lizzard doen...man ik ben alleen al een uur bezug om die mafkees 4x keer tegen zon stroomgenerator te smijten dankzei zon lekker werkende spin gedoe.. not. was me dat eindelijk gelukt met nog 4milimeter leven over moek em nog gaan verslaan daarna ook... werd ik dus gelijk gekilled... nog nooit maar dan ook eg nog nooit zo'n frustrerend iets meegemaakt als deze missie...
    3 eindbazen zonder ook maar een safepoint tussedoor ofzo echt gierig...
    na 3uur totaal schelden en vloeken was ik t spuugzat heb me xbox uitgeknikkerd... ik speel dit pus spel nie meer....
    sorry moest ik eg ff kwijt...zo da lucht op 8)

Deel Deze Pagina