1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spider-Man 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door DraiMeister, 14 dec 2006.

1. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Jah, ik werd ook schijtziek van die eindbaas. Had er meer dan twee uurtjes overgedaan. |:-

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  2. epic johan

epic johan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom niet eens voorbij de missie van Lizard 2.
    Dat is dat je hem tegen die grinders moet aanhouden.
    Hij gooit me telkens op het laaste moment weg.
    Iemand tips hiervoor.

Vind het echt een goed spel, hoewel er wel wat frustratie momenten inzitten ja met de eindbazen maar heb er gelukkig nog niet te veel last van gehad.

3. kewler

kewler VeNoM

Leuk Bevonden:
    0
    komt omdat je nog nie bij lizard3 ben hehe :D daarvoor ook geen probs gehad.. maar nu ben ik et zat.. ga geen 3uur meer aan een missie besteden die ik vervolgens tog niet haal en weer bij voorafaan ken beginnen... op een gegeven moment tijdens battle met lizzard bleef de camera zelfs plakke op zo'n 3centimeter afstand van spidey's face... nee da speelt lekker!
    ken je et spel ook rond spele zonder deze missie?? 8)

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  4. epic johan

epic johan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wacht ik maar af, maar zit al een hele tijd op lizard 2 en krijg hem gewoon niet.

Moet ik op A blijven drukken als er dat staat of hoe zit dat.

5. kewler

kewler VeNoM

Leuk Bevonden:
    0
    dacht het wel ja weet het niet precies meer eigelijk

6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn pussies! XD

Als je de eindbazen eenmaal door hebt doe je ze zo. Inderdaad, ook ik deed superlang over Kraven etc, maar zodra je ze door hebt.. Ik ben echt 4x overnieuw begonnen bij Kraven, Kingpin, Lizard, etc, maar toen ik ze eenmaal door had deed ik ze allemaal in één keer. In plaats van tactloos losrammen, probeer eens uit te vinden hoe je het meest schade kan doen en het minste damage.

PROTIP: Spidersense, heel veel springen, en als je black-suited Spider-man bent rage opbouwen waar hij je niet kan raken en hem dan helemaal naar de tering slaan. Ze blocken niet als je in rage zit.

7. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is dat met die 3 lopende banden?

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de Lizard in het riool, moet je natuurlijk wel de slow-mo atribuut gebruiken, epic johan. Je weet wel, die LB knop die ervoor zorgt dat de tijd langzamer gaat? En dan mag je als een gek op A drukken.

9. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet eerst slomotion en dan als een gek op die knop A drukken. Ik dacht ook van waarom doet het ij het niet maar ik moest veel sneller drukken. Daarom ook meteen m`n controoller op m`n been gelegt en als een gek lopen drukken.

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  10. kewler

kewler VeNoM

Leuk Bevonden:
    0
    hehe kon de verleiding tog niet weerstaan en heb me maar weer aan kraven,lizzard gewaagd en het is me eindelijk gelukt!!! _O_ ik snap nie wat ik gisteren heb zitte doen maar lizzard is eigelijk idd een eitje.. 2e x kraven stelt ook nie zoveel voor, beetje op die kooien staan en die lizzards omhoog skiete met je web om je rage meter vol te krijgen en vervolgens op kraven uitleven, alleen de eerste keer vind ik wel tricky en win ik maar net..

11. epic johan

epic johan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja was tot hetzelfde idee gekomen om de controller om mn been te leggen.
    Ik dacht eerst dat je misschien in een bepaald ritme moest drukken maar het is gewoon bashen op die knop.
    Thx anyway.

12. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uuh mitch?

13. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoelde drukken sorry. Als ik snel typ dan vergeet ik soms wat :D

14. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik het spel allang uitgespeeld. Ben het nu voor de tweede keer aan het spelen. Heerlijke game. _O_

15. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Als je over nieuw begin met het zwarte pak moet je dan ook alle reces weer overniuew doen wat je al gedaan had en die Bom Tour?

16. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, het is zeg maar een hele nieuwe savegame.

17. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    O dan doe ik het nog niet. Krijg je daar eigenlijk ook achievement van als je hem dan daarmee uitspeelt?

18. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope.

Je kan op elk moment terug naar je normale Spider-man savegame trouwens, die gaat niet weg.

19. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    O dus je hebt dan eignelijk 2 savegames. Oke dan ga ik denk ook weer even met Black spidey uitspelen.

Ps. Als iemand moeite heeft met die Tokens te vinden, kijk dan even hier.

20. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige gevechten zijn echt onmogelijk, zijn er mogelijkheden om meer health te krijgen?

Deel Deze Pagina