Maar vaak krijgen ze die tijd niet, het spel moet namelijk tegenlijk met de film in de schappen liggen. Het ligt dus niet zo zeer aan de makers, maar vaak aan de filmstudio die bepaalde eisen stelt. Hoe het product naar buiten komt maakt hun niet veel uit, als ze maar zo veel mogelijk geld uit de franchise kunnen halen.
Ik moet nu ook nog de grand finale halen, kom maar niet langs venom.. En inderdaad ook nog connors 2, wat een kut level... Klote spel trouwens, te veel fouten, te veel glitches... eens maar nooit meer.
daar ben ik het niet mee eens, Ik heb het spel gekocht en ondanks dat er wat bugs in zitten vind ik die bugs niet storend. Ik heb het spel nu bijna uitgespeeld, en heb geen sec spijt gehad dat ik em gekocht heb. Zou em zelf een 8 geven deze game, heb me er heel wat uurtjes mee vermaakt
die zin klopt niet helemaal volgens mij: maar is dit spel wat? dat er wat bugs in zitten kan ik mee leven maar is het de 60 euro waard? of kan ik beter wachten tot hij wat goedkoper wordt? of is het een slecht spel en is het nog geen tientje waard?
Toch heeft King Kong tijd genoeg gekregen blijkbaar dus dan moet bij andere games toch ook kunnen lukken. Sommige filmgames zijn wel érg slecht zoals Ghost Rider, Terminator 3 en The Fantastic Four.
Ik vind het spel zonder meer 60 euro waard, ik heb er vele uren plezier mee gehad.. En nu ik hem uitgespeeld heb blijft het leuk door de stad heen te gaan - ff hunten voor wat achievements. Je hebt HEEL af en toe dat de camera een beetje fuckerig doet, maar voordrest heb ik geen last gehad van bugs. Ik ben zonder meer blij dat ik deze game gekocht heb
ik vind em wel 60 euro waard, heb niet echt last van bugs, heel afentoe een mannetje wat vast zit in een gebouw verder geen bug tegengekomen. camera is wel beetje kneuzig afentoe dat had zeker wel wat beter gemogen ondanks de "tijddruk" maja omdat het spidey is en het verder lekker wegspeeld zie ik dat maar door de vingers. en geef toe in welk spel kan je nou een mannetje ophange aan lantaarnpalen met aan elk been of arm een web en als je em dan eindluk rond heb gespeeld ken je et nog een keer doen maar dan met je black-suit die je dan heb unlocked. maarja feit blijft als je geen spidey fan ben zal je het niet echt veel spelen denk ik zeker niet na de benodigde frustrerende momenten waar je je soms ff doorheen moet beiten. eindbazen en sommige missies lijke soms damn moeilijk maar valt uieindelijk wel mee als je et door heb..
ik heb de game gisteren uitgspeeld vodn het echt een toffe game.. maar mis nog wat achievements. weet iemand hoe en waar ik deze kan halen want ik kan het niet vinden. ik hoor het graag =============================== Police Officer 30 Complete all Crime Spree missions. Swing around the Apocalypse Gang crime area. Eventually a yellow dot will appear on the radar indicating a crime. If Spider-man makes a comment about it then it will be a mission instead of the normal beat-em up. Finish these missions and you will unlock the achievement. ======================================== alvast bedankt:b: EDIT: ik heb hem net toevallig gekregen'
Ik zit met een probleempje, ik ben bij de 3de foto missie van de Daily Bugle. Hierbij moet je naar Queens Island om daar Dragon Tail members te fotograferen die robots hebben gejat. Alles leuk en aardig, ik maak de (250) punten foto en versla de gangmembers. De robot wordt gereaset en Spidey zegt dat ik terug moet naar de Daily Bugle. Ik swing terug en lever de foto's in bij Robbie. Alleen daarna gebeurt er niks. Ik kan niet op X drukken bij Robbie en er staat ook niet dat de missie afgelopen is. Ik kan ook niet saven... Wat moet ik doen?
doet er nog iemand aan dit spel of is iedereen uit frustratie gestopt? Ik ben namelijk opzoek naar een goede duidelijke map om alle tokens te vinden...
Ik heb alle tokens gevonden, maar een echt duidelijke map heb ik ook niet kunnen vinden. Zeer tijdrovend klusje en zelfs met map veel zoeken.
gewoon een foto maken met veel gangmembers/vijanden erop. Als er een groepje op je af komt lopen (ik had dat met lizards) en je hebt er een stuk of 5 op de foto staan heb je al over de 700 punten. Als er dan ook nog een aantal tussen zitten die op dat moment een aanval doen kun je heel hoge scores halen.