al lang, dit spel komt binnen een paar dagen uit. zoek op sites als ign en gamespot dan vind je wel wat je zoekt. edit: en nol: dat dit spel beter op de ene is bewijst niet dat de console ook meteen beter is, want bij alle andere spellen die tot nu toe op beide consoles zijn uitgekomen is de 360 versie bijna altijd beter.
Heb gister de film gezien, en OMFG!!!, wat een vette film, damn, eng gewoon zo goed dat ie is. Tis haast stelen wat je doet dat je voor 8,5 euro zo'n vette film kan zien. Voor mij persoonlijk de beste film die ik ooit gezien heb. En ik heb er heel wat gezien. Mischien zijn andere mensen van een wat andere mening, maar die verklaar ik per definitie gek. Hehe, ga het bioscoop kaartje inlijsten, damn!!!
damn, dat jij er zo tevreden over bent, ik vond hem eigenlijk best gaar. Vermakelijke film hoor, daar niet van. Maar ik vond 1, 10x beter. Het verhaal van Sandman was zo overbodig als het maar kan, en er zaten echt teveel cliche's in... maar dat is mijn mening
Toffe film! Betreft de game; ik heb heel veel winkels gebeld, maar geen één had SM3 al binnen. Echt balen... Dan maar wachten tot vrijdag. Heb ik 'm zeker (bestelt via bol.com).
ik zit te twijfelen of ik dit spel zal kopen, ik lees op sommige forums dat mensen echt echt een hele vette game vinden en andere zeggen weer dat de stad "dood" is en dat de camera vervelend is.mensen reageren niet op je, je kan ze niet slaan, en auto's ook niet, (alleen die van criminelen wel) zijn er trouwens veel gebouwen waar je naar binnen kan?
Ik heb de game zojuist bij de Free Record Shop gekocht. Ik ga hem nu spelen. Ik zal straks wel zeggen wat ik ervan vind
Waar woon je dan? Ik heb hier ook superveel winkels gebeld, maar geen van allen had de game. Ik heb 'm wel besteld via bol.com, maar heb geen zin om te wachten tot morgen of in het ergste geval vrijdag!
Ik heb gisteren en vandaag een paar achievements behaald van Spiderman 3: Police Detective Complete 25 random city missions. Curtis Connors Defeat this nemesis. Mega Tourist Take a photograph from a great height. Web Slinger Web up 25 enemies. Collateral Damage Destroy 25 objects. Web Swinger Swing a total of 10 miles. Master Web Swinger Swing a total of 50 miles. Totaal 140 Gamerscore
Wie weet trouwens hoe ik deze achievement kan halen? Master Tourist Take a 500-point photograph. Ik had wel een foto gemaakt van een groep reptielen of een groep maffia's maar kwam op 449 punten ongeveer.
De Game is wel goed hoor. Alleen vind ik het kinderachtig dat je bij sommige missies telkens knoppen moet drukken, bijv. A dan staat er Y of RT en zo gaat het heel snel. Als je achter elkaar twee fouten maakt, moet je opnieuw beginnen. Maar de spel is wel leuk, overal heen en weer swingen en vijanden killen enzo! Ik heb trouwens spiderman 1 of 2 nog nooit gespeeld. Dus ik kan niet echt een vergelijking maken qua graphics.