toffe intro wacht nog effe de reviews af als die een beetje goed zijn ga ik hem halen maar komen veel toffe spellen uit rond deze tijd dus word moeilijk met kiezen ga eerst voor maffia 2 en daarna de dead rising chase zero
door die screenshots heb ik spiderman friend or foe gekocht, dacht dat het heel iets anders was dan ultimate alliance. nu kunnen we eindelijk met scarlet spider spelen.. weet niet of die spidermans al eens in andere spellen zaten op de xbox 360 dan. ziet er echt wreed uit en ga hem zeker halen..natuurlijk niet voor de volledige prijs maar dat spreekt voor zich lijkt mij.. de meeste spellen zijn geen 60 euro waard.
Ziet er tof uit! Ga hem denk ik wel halen. Maar weet iemand of er weer Quick Time Events in zitten? Ben een van de weinige die dat geweldig vindt
Ja weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk ... de Amazing en 2099 Spiderman vind ik echt tof maar Noir vind ik toch een beetje simpel nagedaan van Batman: AA, en Ultimate vind ik ook maar matig hoewel het wel goede herrineringen naar boven brengt ( Spiderman en Spiderman 2 op de PSX). Ik wacht nog even de reviews af en meer gameplay filmpjes. Hoop dat er ooit een Spiderman game komt zoals Batman:AA, gewoon volwassen, niet met deze art style
wel een beetje kort ... maar over het algemeen werd er in de review wel positief gereageerd ... ik twijfel echt een beetje