Hij zegt toch omdat ie de combat zo leuk vind. EDIT; als oude Spidey fan (maw voor het One More Day debacle. Ben daardoor gestopt met nieuwe Spidey verhalen te lezen) vond ik het erg tof dat Spoiler Stan Lee op een gegeven moment bij een stukje zegt 'you were always my favourite couple'.
Okay okay. De game is moddervet...... Ik heb echt lol. Spidey is awesome. Want de game doet niets echt nieuws, maar doet het wel allemaal goed. En de graphics zijn echt bloedjemooi. Favo game dit jaar.
Of je verkoopt die stoffige Xbone, of ruilt het in bij de plaatselijke Game Mania. Kun je eindelijk weer toffe games spelen.
Voor een Xbox One? Verkoop dat ding voor 100-120 ofzo. En voor de rest, je bent een volwassen vent met een full time baan toch? Spend iets. Desnoods een tweedehandsje.
Jup, dit. Weinig nieuws, maar alles is wel awesome en zit goed in elkaar. Ik vind het qua impact niet op niveau van Arkham Asylum, dat deed op veel dingen echt iets nieuws. Spidey is gewoon sandbox Spidey. Bruh
Ja hoor. Denk je alle crimes bijna te hebben gedaan Spoiler komen er nog prisoner en sable crimes Game heeft teveel herhalende dingen hoor. AI is lachwekkend. Hadden iets beter naar Arkham moeten kijken. Hoewel het ook veel goed doet, begin ik me nu echt wel te ergeren aan de herhaling. Game is leuk maar echt geen 9
Alsof ik mezelf hoor praten. Leuk al die extra’s, maar ik ga er niet uren extra (en saai) werk instoppen.
Ik doe wel meteen alle nieuwe fetch quests, kan ik daarna gewoon weer door met de story zonder aan het einde 50 crimes te moeten doen ofzo
Best een leuke game tot nu toe, alleen heb nu elke keer als ik een bepaalde missie wil doen er een error is. Dat moeten ze echt fixen.
Uit. Laatste paar uur was ik er toch wel klaar mee. Na de 1e tien uur geen sidemission of cillectable meer aangeraakt