Ik heb de DLC op 100% gehaald. Story is aardig. De challenges wat minder. Gelukkig niet te veel crimes. Ik moest wel weer even inkomen in het vechten
20:11 de eerste trophy, 22:41 de laatste , dus laten we 3 uur zeggen.Er zijn een aantal crimes, niet in alle districts. Een 5 tal challenges denk ik( 1 best lastig), een verzamelmissie (vergelijkbaar met backpacks) en een stuk of 4/5 story missies. Het eindigt met een cliffhanger, maar had wel iets meer verwacht. Maar ja season pass binnen dus, fuck it.
HOW TO PREVENT THIS ISSUE? As of now, Marvel's Spider-Man Remastered appears to be the cause of this PS5 glitch. Because of that, it's probably a good idea to avoid playing Marvel's Spider-Man Remastered until it is either patched or we learn more about the specific nature of this issue. If you are deadset on playing the remaster, you'll just need to be careful in how you go about it. When playing Marvel's Spider-Man Remastered, make sure that you've completely exited the game before you put your PS5 into sleep mode. As the PS5 doesn't feature quick resume, the best way to know this issue won't happen to you is to just boot up another game like Demon's Souls before you put your PS5 into rest mode.
Heerlijke game dit. Speelt erg soepel en snel en er lijkt een prima verhaal in te zitten. Slingeren over New York moet ik nog wel onder controle krijgen. Belandt steeds op de daken, of tegen de muren, waarna ik een stukje mag klimmen. Maar goed, had niet verwacht dat die game nog zo goed mee zou gaan met de tijd. Die hele oude Spidey games vond ik destijds niets aan, maar deze is gewoon puur genieten.
Spider-Man release op de PC! Eén van de beste superhero games die je kunt kopen. Steeds meer Playstation exclusives worden uitgebracht op de PC en meestal zijn het nog goede ports ook. Goede zaak.