1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spiderman: Web of Shadows

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 18 apr 2008.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Of misschien maakte de game overuren. :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat misschien ook ja. :+

3. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Was dat mischien bij die Vulture pods en dat je 30 Symbiote Vultures moest doden? Daar gingen ze bij mij ook opeens weg midden in het gevecht 8). Vandaag uitgespeeld, vond het echt een toffe game. Minstens een 8 waard ;).

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Daar is ie het vaakste vastgelopen en daar verdwenen die Vultures + pods. Heel vaak.

Ik dacht nog 'Nooooh, niet nu ik zo kort bij mijn 1000/1000 ben! :'-('. gelukkig nog goedgekomen. :+

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, hoe komt het dat jullie overpowered zijn bij een nieuw game? Heb de game ook uitgespeeld, maar moest alles weer opnieuw doen, tokens in begrepen! :mad:

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ;)

edit:
    Spidey 4 heb ik dan wel zin in. Er is toch genoeg wat te verbeteren valt. ;)

Laatst bewerkt: 23 apr 2009
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Report: Radical working on new Spider-Man game

According to a Variety report, Radical’s been tasked with creating the next Spider-Man game.

The company’s finishing up on Prototype at the moment, an open-world superhero game. Not really a huge surprise the Acti studio’s getting busy with everyone’s favourite webslinger.

There’s no date. But if Prototype’s apparent quality’s anything to go by, there’s plenty to look forward to.

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ben benieuwd dan, volgens mij is Prototype echt een topgame en moest meteen denken aan Spidey toen ik de gameplay daarvan zag :D.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als Prototype een goed spel is, heb ik er vertrouwen in dat het met Spidey ook wat wordt. Anders weet ik het nog niet... :eek:

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Als ze maar wel veel leren van dit spel, zowel van de sterke als van de zwakke punten. Het slingeren en het bewegen door de stad vind ik heel goed gedaan. Ook de hele combat steekt erg tof in elkaar. Alleen meer variatie en meer interactiviteit in de stad had het spel zoveel sterker gemaakt.

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Prototype - geen zombies maar normale mensen. Re-skin over de held van het spel, paar kleine aanpassingen kwa powertjes. En je hebt Carnage the Game :)

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is deze game vergeleken tegenover Spiderman 3? Ik vond Spiderman 3 (m'n allereerste Spiderman game) echt geweldig, lekker door de stad slingeren. Een paar minpunten waren imo af en toe de camera, en het feit dat de moeilijkheidsgraad erg raar was. Normale enemy's waren echt simpel en bosses waren dan opeens weer heel moeilijk. Is dit nog steeds zo in Spiderman: WoS of is dit verbeterd? :).

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Spiderman 3 vond ik tof, Web Of Shadows vond ik bruter. Camera is veel beter, combo is beter en het slingeren zelf is ook beter. Moeilijkheidsgraad vond ik makkelijk, vooral vergeleken met Spidey 3. Ook weinig button bashing in de game!

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En vooral, Web of Shadows is veel leuker! Echt enorm veel lol gehad. Het speelt lekker, het is leuk om te doen, en er zit humor in.

15. Yaron

Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    WoS is de beste Spideygame sinds Spider-Man 2, en dat is nog steeds de beste, vind ik. In ieder geval kwa slingeren, waarschijnlijk is ie voor de rest wel achterhaald. Combat in WoS is vet, de stad is wel een beetje levenloos en er is veel repetitie. Maar voor 30 euro ofzo is het als Spidey fan zeker de moeite waard, en Prototype voelt idd erg aan als WoS in een hoop opzichten: Graphics, combat, style, etc.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Halen of niet?

Ik geniet echt van de vrijheid enzo in Prototype :)

Wil deze al langer halen :)

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Doen, game is geweldig.

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, hoe verzamel je die samples van al die maffe beesten. Moet je ze daarvoor gewoon ff in elkaar rammen met Spidey of krijg je het pas als je bijvoorbeeld verdergaat met de story mode :9.

19. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    hey. Is de game nog lachen?
    Zag dat die erg goedkoop was namelijk;)

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, is een beetje raar. Ik kreeg ze gewoon als ik die soort een paar keer had verslagen.

Hele vermakelijke game, heeft soms wat last van de camera maar voor de rest heel erg tof.

Deel Deze Pagina