Ik zelf vind hem een heel klein beetje tegenvallen, misschien verwachtte ik gewoon te veel aangezien ik Spiderman 3 echt mega awesome vond. Vooral de bossbattles zijn nu verschillend. Zit nu in ACT 3, en heb wel wat coole combo's e.d unlocked. Er is ook een aanval dat hij een soort zweep maakt van z'n spinnenweb, echt te tof gewoon. Game heeft wel last van framedrops, zakt af en toe erg in bij mij. Vind zelf eerlijk gezegd ook het einde een beetje kut (Game heeft blijkbaar 4 eindes ..). Ook bij de bossbattles tot nu toe heb ik nog niet echt een 'Wow' gevoel gehad maar hey, tis Spiderman dus blijft wel cool om gewoon door de stad te slingeren.
Ik had juist bij de bossbatles in WoS een wow effect en bij Spidey 3 niet. Spidey 3 was vermakelijk maar tegelijkertijd erg vervelend met al dat button gebash. Nu is het makkelijk, maar wel erg tof.
Jah, oke. Spiderman 3 was idd gewoon te moeilijk af en toe. Maar je gebruikt best vaak dezelfde aanval (ik dan), namelijk die webswing kick . Wel tof hoe je de vijanden af en toe als skateboard gebruikt en er andere gasten mee aanrijd . Was wel tof om te vechten tegen die vogelgast e.d maar er is niet echt een 'eindscene'. Nu is het gewoon steeds aanvallen, totdat de QTE te voorschijn komt waarbij je hem verslaat. Bij Spiderman 3 had je bij de meeste eindbazen volgens mij echt verschillende stages waarbij je steeds iets specifieks moest doen om ze te verslaan. Spoiler Dat stuk met Rhino in de gevangenis was wel tof . Maar ik had toen voor de goede kant gekozen en hem geflasht, heeft dit nog invloed in de storymode? Want als die vrij zou zijn zou hij toch ook door de stad heen zwerven?
Kan je dat Spider-sense targeting gedoe uitzetten? Spoiler Had net dat gevecht tegen Symbiote Electro maar het is nogal kut als je steeds de verkeerde vijand uitkiest om aan te vallen :{
Tuurlijk kan dat... als je de L-trigger indrukt lock je op iemand. Druk hem nog 's in en het is voorbij!
Jah dat weet ik maar die andere vijanden blijfen alsnog oranje, en als je dan de rechterstick (?) aanraakt lockt hij automatisch op één van hun .
Ja, dan sta je dus nog in lock mode! Gewoon even een kort tikje tegen de L-trigger geven en je moet uit de lock mode gaan.
Ik heb de game nu uitgespeeld en twijfel of ik door moet gaan voor de volle 1000G. Hoe zit dat met de eindes? Want ik heb hem nu uitgespeeld zonder daar op te letten, dus als ik 1000G wil halen moet ik hem nog twee keer uitspelen als ik gebruik maak van saven voor die ene keuze . Die optional goals zijn btw toch gewoon die 'missies' dat je bijvoorbeeld 100 Symbiotes moet doden? En hoelang duurde het zoeken naar die 1000 spider-tokens? Spoiler Ik had trouwens op het einde gekozen voor het slechte einde, dat jij de leider word van de Symbiotes. Nu moet ik de game uitspelen met alle keuzes op goodguy, saven, goede einde kiezen, save loaden, slechte einde kiezen en daarna nog een keer uitspelen met alle keuzes op badguy en daarna kiezen voor het goede einde Dus, hoe heb jij het aangepakt Dulle .
Hoe ik heb het aangepakt? Zoals je in die spoiler beschrijft. Die Spider tokens duurden niet eens zó lang omdat het niet echt zoeken is. Ze worden aangegeven op je map. Dus gewoon een paar Optional Missions aanzetten, en dan maar rondslingeren. Hier en daar een token oppikken en als je wat bad guys tegenkomt die neermeppen. Als je na het behalen van die Optional dingen nog niet alle tokens hebt gewoon verder gaan met de volgende playthroughs. Je tokens worden toch bewaard. Dus probeer het verzamelen een beetje te spreiden zodat het niet té saai wordt.
Kreeg je die 'Max out Spiderman' achievement vanzelf? Want bij mij stopte hij op een gegeven moment met upgraden (had waarschijnlijk niet genoeg credits voor alle upgrades) in de tweede playtrough? En kan ik btw na m'n tweede playtrough ook weer New Game+ doen en doorgaan met m'n stats voor de tweede keer? Ik twijfel of ik de optional goals als laatst moet doen, want die duren juist het langst had ik gelezen . Ik ga het in ieder geval proberen want imo is de verhaallijn toch best kort als je het vergelijkt met Spiderman 3. Maar dat kan ook komen omdat Spiderman 3 frustrerend moeilijk was en je het vaak opnieuw moest proberen .
Ik zit alweer bijna in Act III . Ik moet alleen nog twee optional goals voltooien en dan ga ik verder maar dat wil niet echt lukken :{. Eentje is van Wolverine, dat ik 20 Hidden Symbiotes moet ontdekken, dat gaat een beetje moeilijk als de stad al helemaal in chaos zit door alle 'normale' Symbiotes. En bij de tweede moet ik drie van die Tech Mech's vernietigen maar die kan ik niet vinden. Af en toe zie ik zo'n tip staan maar die verdwijnt dan meteen weer wanneer ik die Mech probeer te vinden. En de game spacet hem de tweede keer echt zwaar bij mij, vijanden die opeens onzichtbaar worden terwijl ze er wel zijn en dergelijke .
Ik weet niet wanneer ie bij mij stopte met upgraden. Ik heb het altijd op automatisch laten staan, en heb er toen nooit meer naar om gekeken. Ik zou die Optional goals niet zozeer als laatste doen maar gewoon altijd open zetten zodat je het ook tijdens je hoofd missies kan doen. Dan tellen de mannetjes die je daar afmaakt ook direct mee voor de optional goals. Ach, maar nu heb je ervaring. Het zou dan sneller moeten gaan. Vooral omdat de snelheid van Spidey nu toch wel op zijn max moet zitten.
Om Spiderman z'n speed enzo te maxen moet je toch alle 2000 tokens verzamelen? Ik heb er pas 350 oid .
Oh, ik dacht dat je er meer had. Ik had na mijn eerste playthrough al 1000/1500 tokens. Ze waren nogal moeilijk te missen. Als ik me niet vergis worden dus alle tokens op je map weergegeven als je er ongeveer 1000 hebt verzameld. Dan is het nog een kwestie van de zin hebben om het te verzamelen. Ik heb alle 2180 tokens. (je hebt er maar 2000 nodig voor de achievement)
Wanneer kreeg jij de achievement voor het completen van de helft van de optional goals (35 oid)? Heb hem net gekregen in Act III na het completen van 5-10 optional quests.
Nadat ik de helft had gecomplete denk ik. Ik heb dat allemaal niet bijgehouden. Gewoon die dingen gedaan totdat er een achievement kwam.
Godverdomme, al serieus vijf keer gehad dat ik kwam tot een combo van 230 en dat ik geen vijanden meer in m'n buurt had .
Net voor de tweede keer uitgespeeld, morgen nog ff snel het einde opnieuw spelen en de slechte kant kiezen en daarna moet ik hem nog een keertje uitspelen () voor het andere einde. Enige wat ik nu nog moet qua achievements zijn dus de twee eindes, het verzamelen van 2000 tokens (heb er nu 550 oid) en de 250 Hit Combo. Die lukt me telkens net niet .