1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spiderman: Web of Shadows

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 18 apr 2008.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je geen torenhoge verwachtingen hebt, zal je jezelf er zéker mee vermaken! :) Ik start 'm geregeld nog eens op.

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vind het eigenlijk wel een hele vette game.. speeld lekker weg tot nu toe :D
    vermaak me er prima mee :D

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    eergister uitgespeeld, heerlijke game!!
    en nog eens 800gs vrij snel... :D zeker een dikke 8 waard

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nice! :D Vind het stoer dat ik van bijna iedereen hier op XBW die het spel speelt, hoor dat het vet is. En dat terwijl het gemiddeld een 6.9 scoort (volgens Gamerankings.com / 60 reviews). Ik heb me er ook prima mee vermaakt.

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het is technisch gezien ook echt geen hoogstaand spel. Enige wat dit spel heel goed doet is het vechten en slingeren als Spiderman. En soms kan zoiets simpels voor pure fun zorgen. Net zoals Stuntman, zwaar ondergewaardeerde game, vrij simpel, maar toch super veel plezier aan beleeft.

6. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik heb de game nu ook pas goedkoop gekocht en moet zeggen dat die best tof is..
    Voiceacting van Spidey zuigt wel:+

Weet iemand hoeveel Optional Missions er zijn?
    Want je moet er 60 halen halen en vraag me af hoeveel je er mag missen voor de achievement..

En wat is de beste manier om Civilians te redden want dat ben ik nog maar paar tegen gekomen..:b:

Deel Deze Pagina