Mooie covers allemaal De game lijkt me ook wel weer vet worden. Deeltje 3 vond ik ook erg vermakelijk, de game had last van wat foutjes maar over het algemeen heb ik me er prima mee vermaakt. Ik ben benieuwd of deze game de volle 60€ waard wordt en anders word het ff wachten totdat die 30€ is
heb spiderman 3 ook nooit echt veel gespeelt ziet er wel weer mooi uit ze proberen natuurlijk weer wat meer leven in spiderman te blazen nadat ze het een beetje verknald hebben met de comic
Wow dat combat systeem ziet er echt tof uit in de lucht. 100% meevallert so far! http://archief.xboxworld.nl/media_file/2278?displaymode=popup //edit; zelfde filmpje als hierboven ^^'
Ben altijd al fan van de games en films van Spiderman geweest. Vond Spiderman 1 en 3 heel leuk. Dit ziet er nog beter uit, weer een game die ik wil.
Nieuws: Packshotwedstrijd voor Spider-Man Spider-Man is een succesvolle strip en filmheld. Ook zijn videospellen boeren goed, daarom komt Activision dit jaar met Spider-Man: Web of Shadows. De game verschijnt op de Xbox 360, de PS3, de PS2, de PSP, de Wii, de DS en de PC. Activision plaatst de game momenteel centraal op SeizeControl. Deze site is bedoeld om de spelers te laten kiezen tussen twee packshots voor de game. Ik vind ze alletwee niet echt mooi. Uiteindelijk maar voor de eerste gekozen.
Ik heb voor de ander gekozen. Helaas gaat dat hem niet worden omdat het aantal stemmen voor de eerste packshot twee keer zoveel was. Toch wil ik de game.
Dat ziet er nog best vet uit, en erg interssant uit! Een invasie, switchen tussen gewoon en black Spider-man, Wolverine en een overgenomen (?) Wolverine. Volgens mij zag ik ook eentje met armen als Doc. Ock... Kan nog best wat worden die game zo
Interviewtje: [gt]37823[/gt] Hmm.. Zombies? Ach ja... Het is niet alsof ik het mij wat uitmaakt wie zijn kont ik schop.