1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spiderman: Web of Shadows

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 18 apr 2008.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, vind hem echt te tof. Spidey speelt echt zo soepel en alles is gewoon te vet. Ben nu bij Elektro. Alles werkt echt soepel, had ik niet verwacht. Camera is goed, heel soms spaced het even en de framerate is tot nu toe ook nog perfect gebleven bij mij.

Is gewoon heerlijk om met Spidey in een verneukte NY te slingeren, ondertussen duizend keer veranderen van Black naar Normal omdat het er zo tof uit ziet en dan wat boefjes neer knuppelen met te dikke combos.

Ik ga trouwens voor Dark Spidey :cool:

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Camera is niet optimaal hoor. Als je bijvoorbeeld tegen een muur oprent en vervolgens 'over the ede' gaat naar het dak, zit de camera niet goed. En dan is het een hel hem fatsoenlijk te krijgen ook, omdat hij bij mij dan extreme sprongen gaat maken.
    Maar zoals je zeggen, en ik ook in m'n review heb gezegd, spel is niet perfect maar ó zo leuk! :D En al die Marvel-personages is gewoon kick.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb vandaag ook een paar games gekocht die imo 'gewoon leuk' zijn.
    Saints Row 2, Banjo en misschien deze nog.

Even geen zin meer in al dat serieuze gedoe. Gewoon terug naar de roots van games: pure fun!

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, ja dat is het enigste waar ik last van heb. Maar dan hou ik LT in en dan is de camera weer goed. :)

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Maar blijf me er aan ergeren. Overigens, heb je al aan vlaggenmasten en stoplichten geslingerd? Heb je al een vrije val gemaakt vanaf de S.H.I.E.L.D. toren, en dan wel helemaal de bovenste mast? Heb je al 1023 collection-dinges? Ik wel namelijk. :emo: Vanaf 1000 verschijnen ze overigens op je kaart en weet niet wat je er mee kan. Dan level je ook niet meer in Speed/Web, dus dat is wel jammer.

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Aan een stoplicht wel, geen idee wat de SHIELD toren is. Hoogste was de Empire Stat Building waar ik ben geweest volgens mij. Collection dinges heb ik volgens mij nog niet eens 400, denk niet dat ik ga beginnen aan alle 1023 8)

7. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook iets van 400. Vaak zie ik ze wel, maar ben ik te lui om 'm de goede richting in te sturen ;).
    Wat zijn alle secret achievements eigenlijk?

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Check de startpost. ;)

Ik heb em nu ook besteld. Als ie niet tof is ga ik jullie allemaal heel boos aankijken! :mad:

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Aaah, die keuzes in deze game maken me gek. De ene keer wil ik een goede Spidey zijn en de andere keer een slechte. En dan heb je ook nog eens 4 verschillende dingen hoe je de game kan uitspelen. Nouja, ik ga nu maar voor een slechte Spiderman. Doe ik hem ooit nog wel eens overnieuw als goede Spiderman. :cool:

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als Marvelfan en spideygek moet ik deze wel halen dus? Vond de vorige spidey games erg mager....

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Mwa, vier keer heel dat spel doorlopen kan ik niet hoor. Denk ik. Misschien over een halfjaar ofzo. Vind rondslingeren veel leuker. ;)

@Kevf: Spel zelf is niet briljant, maar wél erg leuk! Het zit vol met Marvel-personages, dat is dan wel weer top. Je kan natuurlijk ook mijn review even lezen... :+

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het stuk vanaf dat de symbiots NY overnemen is echt te vet. Wat een geweldige game!
    Al merk ik nu wel dat de framerate het best moeilijk heeft, hij viel al een paar keer bij me helemaal in.

13. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb ik ook last van.
    Best zonde, want het is een fantastische game.
    Persoonlijk had ik zelf wat meer diversiteit in missie's willen zien...

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom wordt mijn Spinnenman al een hele tijd niet meer geupgrade? :'-(
    Ik heb het op automatisch staan, en zag dat er al een hele tijd geen tekst meer kwam met Upgrades Purchased.

Ik heb 60k Experience, upgrades kosten 2/3k per stuk, dus daar ligt het niet aan.
    Act III

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Doe het zelf, is beter. In Act 3 duurt het een tijdje voordat je alles kan kopen. Heb zelf nu alle upgrades met Black Spiderman en ben nu bezig met mijn rode pak, al gebruik ik die toch nooit.

Ben stoute Spidey.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    *gaat op zoek naar het spel*

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik keek in het begin naar het upgrade systeem, en besloot dat het me te ingewikkeld was. :+
    Red suit is nu 92%, Black suit 89%. Geen problemen met mijn methode gehad tot nu toe. :p

Ik heb al 2009 van die collectible dingen verzameld. :cool: Eens kijken of de rest ook nodig is, want ik vind dat wel mooi staan zo. Je weetwel omdat het nu 2009 is. :eek:

Ik ben lieve Spidey. Ik heb vroeger vaker de comics gelezen, en ik kan het gewoon niet over mijn hart krijgen om slechte dingen te doen.
    Ook ben ik gewoon van nature een pussy.

Oeh, hoe heet die gast met dat rode Symbiote pak ook alweer? (Zit niet in de game)
    Zat die op een gegeven moment niet samen met Eddie in de gevangenis?
    Het is allemaal alweer erg lang geleden. Comics heb ik helaas niet meer, dus zelf checken kan ik niet

Zet in het begin wel even door! Ik wilde het bijna terugsturen. 'Is dit alles'....
    Maar na een tijdje begon ik het op wonderbaarlijke wijze toch heel leuk te vinden.

En dan negeer je opeens de minpunten waaraan je je in het begin stoorde.

Laatst bewerkt: 20 apr 2009
  18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Carnage

Op een gegeven moment komen er in een missie hele grote symbiote beesten, ze lijken echt op hem. Dacht echt van 'Hé wtf, Carnage ook' maar hij was het toch niet. :+

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is em ja! He, dat irriteerde me al dagen dat ik maar niet op de naam kwam. :+

Ik moet nu Symbiote samples vinden, maar dat schiet niet echt op. :p Ik heb het gevoel dat ze pas verschijnen als je verder gaat met het verhaal.
    Ik moet nog de Slasher (ik heb wel een vermoeden wanneer ie komt ;)) Berserker en nog een...

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die dingen die op Carnage lijken heten Berserker :cool: Slasher ben ik nog niet tegen gekomen, maar denk wel welke dat zijn. Voor de rest alles gehad volgens mij.

Deel Deze Pagina