1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spiderman: Web of Shadows

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 18 apr 2008.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Willem: leuke review! Wist overigens niet dat je 'schuren' kon oproepen. Zijn dat houten of stenen schuren? :+

Zonde dat Carnage er niet in zit. Ow well.....

*zoekt weer verder*

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Niet mijn schuld, is de fout van de eindredactie. O-)

Maar had het zelf na de ER ook kunnen zien, natuurlijk. Zal het aanpassen. ;) En bedankt voor de waardering natuurlijk. :)

Dulle! Krijg je pas 2000 pas die Achievement van de helft van de Collectables? Ik dacht dat er iets mis wat en dat ik de Achievement niet kreeg bij 1000. :emo: Kon me gewoon niet voorstellen dat het er zo tering veel zijn.
    Wel jammer dat er gewoon Collectables bijkomen als je er een bepaald aantal verzameld hebt. Zeg Dulle, nu je er zoveel hebt, krijg je nog steeds die Speed / Web / Agility bonus met het verzamelen er van? Ik had het gevoel dat dit na een tijdje niet meer gebeurde.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    *ooops

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Uitgespeeld, vond hem toch wel echt geweldig. Enigste minpunt was dat ik te veel last had van framedrops in Act 3. Vind vooral die boss gevechten zo ongelofelijk bruut, vooral tegen Vulture. Dat einde was trouwens ook echt epische shit zeg, wauw. _O_

Wel te makkelijk vergeleken bij Spidey 3, al is het niet zo'n probleem. Nu heb ik de game uitgespeeld zonder dood te gaan. Spidey 3 heb ik hem niet eens uit kunnen spelen omdat het zo schijt moeilijk was.

Net overnieuw begonnen voor een perfecte goede einde met MJ :cool: Ga ook geen een keer de Black suit gebruiken, alleen als het moet.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe zit dat nou met die eindes? Ik heb hem uitgespeeld en kreeg toen een filmpje dat Peter met z'n dinnetje tussen de flats rondzwierde, wat is er nog meer? Ik snap wel dat er een evil is enzo, maar wat moet je allemaal doen?

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je hebt 4 verschillende:
    - Goede einde: Met MJ, en dan vliegen ze weg.
    - Normale einde: MJ wilt niet meer met Peter praten, wereld is gered maar Peter is alleen. Je ziet dan Peter haar bellen en praten tegen haar voicemail
    - Dark Suit einde: Jij bent alleen de baas, symbiote enzo zijn er nog en nu luisteren ze naar jou. Hierna krijg je nog een filmpje met Kingpin en dat wijf. Daar laten ze Symbiote Wolverine vrij die Spidey moet vermoorden. ( Hint deel 2 ? )
    - Evil: Same als Dark Suit maar dan met Black Cat erbij.

Het hangt allemaal van je keuzes af. Ik kon voor Evil gaan maar heb toen voor goed gekozen
    Nadat ik Symbiote Black Cat
    had verslagen. Toen heb ik het de Dark Suite einde gekregen. Anders had ik Evil gekregen. Voor de goede einde moet je overal een goede keuze maken, en over die normale weet ik het niet zo snel. Zeker een paar keer slecht kiezen.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die achievement krijg je bij 1080 colllectibles (de helft dus) In totaal zijn er 2160, maar je hoeft er maar 2000 te verzamelen.
    Ik heb ze toch allemaal maar gepakt. :+

Ik vind dat er opzich wel wat verschil is qua snelheid, maar ik slinger dan ook altijd op Super speed. :cool: (Met A de hele tijd ingedrukt)

Game uitgespeeld, erg vet en ben (:eek:) gelijk begonnen met de 2e playthrough voor het andere einde. Als je niks meer hoeft te doen (collectibles, upgrades, side missions) vlieg je er echt snel doorheen. uurtje...2 uurtjes moet te doen zijn.

Ik mis mijn Spidey comics! :'-(

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoe doe je dat. Ik ben totaal een nieuwe game begonnen, al mijn upgrades enzo waren ook weg. Heb nog wel mijn oude save game.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Na de credits moet je op Continue drukken, dan krijg je nogmaals de credits te zien en daarna moet je weer op Continue drukken. Dan begin je een nieuwe game maar dan met al je upgrades.

(credits vielen btw nog mee door de artworks die ze lieten zien. :9)

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    O, dus je moet die credits wel bekijken. Ik had het al gelezen hoe het moest maar ik skipte die credits door. :+

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ging net proberen opnieuw te spelen, is mijn save game bij Symbiote Vulture. Net een stukje te ver, als hij bij Symbiote Black Cat was kon ik meteen de achievement voor Evil halen. Nu lukt dat niet meer denk ik.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nope. Ik ga daar ook even op letten, anders moet ik de game in totaal 4 keer uitspelen. :+
    Als ik daar op let maar 3 keer. 8)

Gisteren trouwens 4 vastlopers gehad. Iemand anders dat nog gehad, of mijn 360 weer eens dood aan het gaan?

*gaat weer verder.

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik had ook wel eens vastlopers bij het spelen van deze game ja..

Ik ging trouwens elke keer voor een soort van evil einde. In elk geval samen met Black Cat. Fuck MJ.. Zeikwijf :cool:

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Serieus? WTF?! 8) Ik ben opnieuw begonnen en heb toen over m'n oude save het spel opgeslagen, omdat ik dacht dat je toch verder moest. Potverdomme. :+

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wel lame dat je toch weer die vervelende tutorial missies moet doen. :+

Ach, het is nog steeds sneller dan helemaal opnieuw beginnen. ;)

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vind je verder van het spel?

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dulle je moet echt even stoppen. Je bent te veel bezig :+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Als ik ergens aan begin maak het potverdrie ook af! 8)

Ik weet dat als ik het nu niet doe, dat het er waarschijnlijk nooit meer van zal komen. :+

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Super! Hem em nu denk ik al 3.5 keer uitgespeeld. Spel heeft me positief verrast. Vrijheid is leuk, verhaallijn is leuk en de actie biedt meer dan genoeg variatie.

Upgraden gaat lekker soepel en als je alles maximaal hebt ben je heerlijk overpowered! :cool:

Als je hem hebt uitgespeeld, de credits door laten rollen etc. en je kunt gewoon weer op continue o.i.d. rammen en vervolgens kun je de game vanaf het begin met maximum power spelen. Dat in combinatie met verschillende verhaallijnen (verhaallijntjes) maken dit voor mij gewoon een heerlijke game.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heb em nu op 1000/1000, maar damn zeg... Op het laatste liep echt té veel vast. :eek:
    Ook vaker dat midden in een gevecht opeens alle vijanden weg waren. Dat schiet natuurlijk niet op als je om je missie te completen er 30 stuks moet doden. :'-(

Misschien was ik te awesome voor de game. :+

Deel Deze Pagina