Total immersion racing. Was 15 euro bij e-plaza. Heb hem geruild tegen geld bij Replay en kreeg er 20 euro voor
Al eerder aangegeven. Timesplitters 2! Gameplay rot, singleplayer levels klote! Multiplayer bots rot uitgewerkt en de zogenaamde revolutionaire map-maker is beperkt tot het plaatsen van slecht enkele onderdelen, waardoor je een level nooit zo pefect kan maken als dat je zou willen. $uck a$$ poort waarbij naar mijns inziens niet alle mogelijkheden van de Xbox benut worden. Ik ga er verder geen woorden maar aan vuil maken...Interesse?...PM me!
Niet gekocht, bij mijn XBox gekregen: JSRF... Echt heel erg saai!!!!! Niet kopen! Irritante muziek, slecht gameplay, en veel te makkelijk.
big mutha truckers, das echt zo'n k*t spel. heb m die zelfde avond nog geruild tegen MOH vind k ook niet zo'n goed spel maar kon niet nog een keer ruilen
Splinter cell, vind dr niet egt zoveel aan vrij eentoning en af en toe zijn dingen beetje ver gezocht De game is niet slecht maar mn andere games zijn gewoon beter
ook Timesplitters 2, ik vond er echt niks aan en de single player mode stelde al helamaal niks voor vond ik. Had ook geen Live ondersteuning en UC wel, maar die was toen niet uit. Die heb ik ook geruild voor Deathrow. In het begin vond ik ook niks aan UC, maar ik kocht 'm voor live, dus ik hield 'm toch.
house of the dead3 en phantom crash. phantom crash word veelste moeilijk en eentonig en house of the dead, tja 15 min heftige adreline rush dooheemknallen en je hebt eem uit. halo is wel leuk maar ook veelste kort, wreckless speelt wel lekker maar is ook te kort en je hebt altijd tijd in de levels. toch snap ik niet waarom ze niet een race game van die wreckless engine maken. die ziet er zo wreed uit. maja, je kan niet alles hebben
Splinter Cell, tja, ik vond het veel te langzaam en ik had er het geduld niet voor, Timesplitters vind ik daarintegen wel super vet, die mapmaker ook!
House pf the dead 3 is ook een arcade game. Mij lijkt hem wel leuk. Maar waarom moet een spel waarvoor je in de speelhal een halve euro in de gleuf doet op de xbox nou 60 euro kosten? Edit: Ik vond Splinter Cell ook tegenvallen. Mijn broer had hem gedownload voor de pc (mijn broer is illegaal, ik niet!) en ik vond hem niet geweldig. Te weinig missies, en ik vond de replaywaarde niet echt hoog.
Sc vind ik soms zwaar (.....) zit nu in CIA level wat nergens op slaat. heb je eerste gast boven knockout die uit kantine komt, zit je in het donker, toch ziet een andere guard je en die rent naar je toe om je af te knallen terwijl ie je niet eens hoort te kunnen zien of horen. is realiteit zo hoog in de game en dan verknallen ze dat
Ik vind Rocky soms nog wel tegenvallen........ Maar nu heb ik eindelijk alle karakters uitgespeeld, en nu begint het weer een beetje leuk te worden
spijt? neej... ik ga geen games kopen die ik neit leuk zou vinden... maar om even in de sfeer van dit topic te blijven, ik had spijt van de eerste cube titels (luigi's mansion, wave race, sonic) en van jet set radio future (ik vind m niet zo boeiend) maar ik heb er niet echt spijt van, het is meer een beetje verveling...
Turok:Evolution. Niet echt een miskoop aangezien ik hem voor een prikje heb gekocht, maar na een paar levels heb je het allemaal wel gezien...
Ik vind Sega GT 2002 geen reet aan, dat komt omdat ik de besturing niet onder de knie krijg. Gelukkig kreeg ik hem gratis bij het Sega Pack. Ook Deathrow vind ik niet echt leuk, best wel saai naar een paar dagen.
Panzer Dragoon Orta beetje op draakje zitten en schieten naar kogeltjes die naar je geschoten worden zeg niet dat het een onwijs slecht spel is maar wel de minst leuke die ik heb, en heb em ook geruild na 2 weken voor DoaX die ik WEL leuk vind
Aankoop waar ik het meeste spijt van heb is Enclave. Grafisch is het wel leuk, maar de gameplay zuigt. Die is echt saai en het spel is veel te moeilijk voor mij. Gelukkig heb ik hem kunnen ruilen.