1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

spijt van aankoop game?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 4 apr 2003.

  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    TIR: lelijk, onbestuurbaar, en saai
     
  2. Oele

    Oele Yeah baby!!!

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars: Outcast, was wel lachuh in het begin, maar de hele tijd dezelfde gun schieten en op zoek naar verborgen schakelaars... pfff laat maar! En de multiplayer. Hep je stoere characters, kan je max met z'n 2-en spelen.
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Blinx, Hunter The reckoning, Turok Evolution, Munch, Crazy Taxi 3.

    Allemaal weggedaan vond er niets aan. Spellen die niet meteen op mijn favo lijst staan:
    DOAX, Perfect Darkness, Enclave.
     
  4. ullievangobbel

    ullievangobbel Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    007: Nightfire. Tijdens het spel nooit het idee gehad: wauw, weer een level doorgekomen. Eerder irritatie over alle onlogische dingen die gebeuren. (zoals de hoogst vervelende AI's)
    In sommige levels zijn vijanden bijvoorbeeld op dusdanige afstand dat je ze nauwelijks kan zien, maar zij knallen jou wel gewoon overhoop.

    En het meest irritante is het gebrek aan save-mogelijkheden. Je moet in één keer een heel level uitspelen, anders kan je de volgende keer weer van voor af aan beginnen. Hoogst irritant als je gewoon af en toe een uurtje wilt gamen.

    Zaadspel....Gelukkig geruild voor Max Payne! dat is het betere werk...
     
  5. PeeJay

    PeeJay Amped-Freestyler

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Azurik en Nightcaster zijn de slechtste spellen die ik ooit gekocht heb, die spellen zijn niet de pruimen
     
  6. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Spellen waar ik na een paar minuten op uit was gekeken:
    JSRF: vond de graphics irritant, ik had nog nooit zulke neppe muziek gehoord (sorry voor diegenen die dit wel te gek vinden :D) en de opdrachten in het spel vond ik ook een beetje nutteloos.. maar nogmaals, ik heb het maar een kwartiertje gespeeld

    Genma Onimusha: het verhaal interesseerde me niet en de gameplay vond ik ook niet bepaald interessant.. need I say more?

    Spellen die wel geinig waren voor een keer, maar me ook niet echt boeiden:
    Turok: had 'm voor 20 incl. gekocht dus vond 'm voor die prijs wel grappig (vooral vlieglevels), maar al gauw weer verkocht omdat Halo gewoon veel beter is (beter verhaal, betere graphics, betere besturing etc.)

    Max Payne: wel lachen met vrienden, maar was er na een paar avondjes wel op uitgekeken (snel uitgespeeld, beetje eentonig)

    PGR: ik zocht een spel als gt3.. geen verdere uitleg nodig

    RE: zelfde verhaal als bij PGR

    CDS: best eentonig, niks bijzonders aan..
     
  7. xboxensoadrulez

    xboxensoadrulez hmmmmmm!

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond fusion frenzy klote, want het was leuk de eerste paar keer maar daarna suckte het hard. als je een spel een keer hebt gespeeld heb je ze allemaal gespeeld dus das kut 8) :mad:
     
  8. So1aris

    So1aris Headshooter

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    JSRF, hoewel ik van tevoren dacht: wow wat een vette graphix, deden ze mijn ogen zeer door lelijkheid. Bovendien moest ik met het geluid uit spelen, omdat iemand in het spel met een vork over borden aan het krassen was en iemand anders bezig was katten te wurgen. (dat noemen ze dan 'music')
     
  9. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    wil je zaad niet meer in negatieve zin gebruiken? het kwetst me nogal! :mad:
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Enigste spel waar ik echt spijt van hebt is de platinum versie van GT:3 A-spec voor de PS2. Ik heb het slechts 4x gespeeld ofzo...
     
  11. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee Dark summit !!!!!! dat is echt een kl*t*spel ik heb het na een dag spelen gelijk geruilt voor Jet Set Radio Future en heb er echt GEEN spijt van ik speel het zeker nog elke dag minimaal 2 uur (JSRF is 1 van de beste spellen op Xbox) en de muziek en ook c00l (het past gewoon bij het spel) !!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  12. Hugo2u

    Hugo2u Oldbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Myst III: Exile........ minder dan 1 uur gespeeld, toen ritueel verbrand.......
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Spijt? ff denken.

    Nee niet echt spijt. Maar een game die ik wel heb en amper speel is UC. Op de PC vond ik UT geweldig, maar nu gaat mijn Live tijd op aan MotoGP Live en af en toe (heel af en toe) Ghost Recon. Op de 1 of andere manier vind ik UC veel te laggy en onstabiel aanvoelen. Misschien als die patch nou eens komt dat ik hem ga spelen.

    En verder Splinter Cell. Het begin was overweldigend (graphics, sfeer, sound). Maar toen ik eenmaal wat verder kwam ging ik me VRESELIJK storen aan de "trial and error" gameplay. Het verhaal kan me niet genoeg boeien om het uit te spelen (zit in Level 6). Wil veel liever MGS:confused:ubstance proberen!

    Heb er niet echt spijt van, maar het zijn ook niet mijn beste aankopen. (Oja POW ooit geruild en nog nooit aangeraakt :cool:)
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    toevoeging :

    games die ik nu nooit meer speel maar op het moment dat ik ze kocht wel een beetje plezier van heb gehad zijn Max Payne, Fifa2002 (tja, voetbalfan en moet toch wat), THPS3, Munch (is van mijn zusje).

    zou ik nu ook niet hebben gekocht. Maar er was nog niet veel he!
     
  15. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    007: AUF....had gewoon een te zoutloze gameplay/besturing....heb ik geruild voor Amped, die is wel leuk voor een tijdje maar nu is t gewoon te moeilijk om verder te komen en t is niet zo leuk als je geen nieuwe levels meer unlockt....dus....weg ermee ;)

    Verder ben ik t met 100% KidVirtual eens over Splinter Cell...
     
  16. Sidereal

    Sidereal Guest

    idd.....vond halo ook k*t....gelijk geruild voor sc...maar die vonnik dan ook weer niks...
     
  17. darkmaster_85

    darkmaster_85 ...

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    SPIDERMAN!!!!!! GATVER
     
  18. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Spijt heb ik niet, want ik heb hem niet gekocht, maar toch is Batman: Dark Tomorrow wel heel slecht, het enige leuke aan de game is de cutscenes, bedenk dan maar vast wat er dus niet leuk aan is.
     
  19. johnno

    johnno Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar moet ik beginnen...:

    Hunter the reckoning: ongelofelijk saaai
    James Bond: is het gewoon net niet.. klote besturing
    Obiwan: klote besturing en slaapverwekkend

    De enige reden tot nu toe dat ik die xbox nog heb is Halo
    geen enkel ander spel op de xbox kan aan zijn speelbaarheid tippen (zeker nu met xbconnect hehe)
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Halo, het was gewoon niet het spel wat ik er van had verwacht
     

Deel Deze Pagina